24. november 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Fazeri müügidirektor: odava leiva aeg on mööda saamas

Fazer Eesti müügidirektori Vladimir Sapožnin
Foto: Meelis Tamm, Fazer Eesti juht
Fazer Eesti müügidirektori Vladimir Sapožnini sõnul näitavad tarbijatrendid, et üha rohkem inimesi eelistab tavalistele pakendatud saiale ja leivale suurema lisandväärtusega tooteid ning odava saia-leiva ajastu on tasapisi lõppemas.

„Võrreldes viie aasta taguse ajaga müüme täna üle 50% enam lisanditega leiba ning erinevate kõrgemate tervislikkuse näitajatega, aga samas ka kõrgema hinnaga portsjontoodete osakaal müügis on samuti kasvanud pea 40%. Kui 2011. aastal moodustasid lisandväärtusega tooted meie sortimendist vaid viiendiku, siis nüüd võib öelda, et üle kolmandiku tootevalikust on kõrge kvaliteedi ja rikkalike põnevate lisanditega tooted,“ rääkis ta.

„Sai ei ole enam lihtne viil, millele panna peale võid ja vorsti ning mille peaks kätte saama 30 eurosendi eest – pagaritoodete hinnad hakkavad lähiajal jõudsalt kerkima ja seda mitte ainult tootjate investeeringute ning tooraine hinnatõusu tõttu, vaid ka seetõttu, et tarbija ootused pagaritoodete maitse ja tervislikkuse osas kasvavad,“ kinnitas Sapožnin.

Fazer Eesti viimase aja suurim investeering Eestis on seotud Tallinna Kaubamaja toidumaailmas ja Pärnu Port Artur 2 Konsumis uute Baker’s Market pagarikodade avamisega.

„Tallinna Kaubamaja ja Pärnu Port Arturi Konsumi äsja valminud Baker’s Market pagarikojad on esimesed omataolised pagaripunktid Eestis. Meie eesmärk on luua keset ostukeskust tunne nagu oleksid autentses Pariisi pagarikojas, kus usinate Fazeri pagarite küpsetistest õhkub pidevalt hõrku leivaaroomi,“ selgitas Vladimir Sapožnin Baker’s Marketi kontseptsiooni.

Baker’s Marketi pagarikodade valikust leiab rikkaliku valiku erinevaid soolaseid ja magusaid tooteid. Tallinnas on pidevalt lettidel pakkumisel üle 100 erineva pagaritoote, Pärnu külastajad leiavad eest 40 erinevast hõrgutisest koosneva tootevaliku.

Ettevõte plaanib jätkata investeeringuid uude kontseptsiooni ning avada tuleval aastal lisaks Tallinna Kaubamaja ning Pärnu Port Artur 2 Konsumi punktidele veel ühe Baker’s Market pagarikoja.

Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsinkis. Täna on grupi tooteportfellis maiustused, pagari- ja kondiitritooted, valmistoidud ning Fazer on esindatud ühtekokku kaheksas riigis. Ettevõtte kaubamärkidest on Eestis tuntumad Karl Fazer, Geisha, Kodusai, Fazeri Must leib, Dumle, Tutti Frutti ja Marianne.Käesoleval aastal tähistab Fazer 125. sünnipäeva ning eduka ettevõtte asutaja Karl Fazeri 150. sünniaastapäeva.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757