28. november 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Must reede pani inimesed ostlema

Foto: EPA
USA kaupmeeste sõnul kasutasid ameeriklased sel aastal jõudsalt musta reede allahindlusi ning müüginumbrid löövad rekordeid.

137,4 miljonit ameeriklast plaanib või kaalub tänupühade nädalavahetusel ostlema minna, selgub NRF ja Prosper Insights & Analyticsi korraldatud küsitlusest.

Ettevõtted on juba teatanud märkimisväärsetest müüginumbritest. Target teatas üle 3200 teleri müümisest minutis poe esimesel avamistunnil. Macy’se tegevjuht Terry Lundgren märkis, et nende poodi tuli avamisel ligi 160 000 klienti, 1000 võrra enam kui eelmisel aastal. Amazon aga teatas, et nende kliendid tellisid musta reede avatundidel üle 100 000 mänguasja.

Ettevõtted aga teenisid juba enne musta reedet; Wal-Mart müüs tänupühadel enam kui 75 000 tonni kalkuniliha ja sinki. Lisaks müüdi üle kuue tänupühapiruka sekundis.

National Retail Federationi küsitluse kohaselt peaks must reede jääma sellel aastal tänupühade suurimaks ostupäevaks.

Autor: Kadi Neemre, kaasautor

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757