Kas sinu e-pood on kasutajasõbralik?

Kas sinu e-pood on kasutajasõbralik?
Kas sinu e-pood on kasutajasõbralik?

Äripäeva teemaveeb kaubandus.ee koostöös E-kaubanduse Liiduga korraldab kasutajasõbralike e-kaupluste konkursi, kus þürii valib kandideerinud ettevõtete seast välja 40 finalisti, kelle kasutajasõbralikkust hakkab þürii põhjalikult uurima.

Þüriisse kuuluvad: Viljo Vabrit, Tajo Oja, Robert Kõrvits, Peeter Marvet ja Signe Kõiv.

Þürii hindab e-kauplusi järgmiste kriteeriumite alusel:

  • E-poe  kasutajamugavus erinevatel seadmetel (mobiil, tavaarvuti, tahvelarvuti)
  • Üldine disain
  • Üldine kasutusmugavus/logic
  • Kättetoimetamise ja tagastamise info leidmise lihtsus ja selgus
  • Klienditeenindus telefoni/chati/emaili teel, vastamise kiirus
  • Toodete presenteerimise kvaliteet (fotod, eri vaated, jne)
  • Tekstide kvaliteet (copywriting)
  • Ostuprotsessi kiirus/mugavus (kui palju väljasid on vaja täita, jne)
  • Turvalisus

Pane enda e-pood konkursile kirja SIIN 

Kõik e-kauplused, kes on finaalis ja osalevad konverentsil saavad ka þürii kirjaliku kommentaari enda e-kaupluse kohta.

Konkursile on võimalik registreeruda kuni 12. detsembrini!

Kõige kasutajasõbralikumad e-kauplused selguvad 31. jaanuaril toimuval e-kaubanduse konverentsil Tallinna Loomaaias. Vaata konverentsi kava SIIN ja registreeru soodushinnaga 169 eurot (km-ga 202,80) SIIN.

Esita oma nominatsioon nüüd kohe SIIN.

Finalistid selguvad enne jõule ning nimekiri avaldatakse kaubandus.ee veebis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara