Eesti uute sõiduautode turg pööras novembris taas tõusule

toyota
Toyota tõusis novembris taas enimmüüdavate autode edetabelis esikohale

Novembris jätkus Eesti uute sõiduautode turul oktoobris hetkeks peatunud kiire tõus ning jätkuvalt on kõige populaarsem automark Toyota.

Eestis müüdi novembris uusi sõiduautosid 1837, mis ületas mulluse novembrikuu müügi ligi kolmesajaga ehk 18,4% võrra enam. Kokku on tänavu 11 kuuga müüdud 21125 uut sõiduautot ehk 10,4% rohkem kui möödunud aastal sama perioodil, ja tänavu müüdud uute sõiduautode arv ületab juba praegu mullu terve aasta jooksul müüdud autode arvu.

Novembris oli jätkuvalt kõige populaarsemaks segmendiks väiksemad keskklassi autod, mis moodustasid 31% kogu automüügist. Populaarsuselt järgnesid enam-vähem võrdse turuosaga keskautod ja keskmised maasturid. Elektriautosid müüdi novembris kaks. Kogu sõiduautode impordist moodustasid uued autod ligikaudu 50%. Eksporti läks novembris 85 autot.

Automarkidest tõusis novembris taas esikohale Toyota 292 müüdud autoga, järgnesid oktoobris enim autosid müünud Škoda 215 ja Renault 166 sõiduautoga. Toyota juhib automarkide edetabelit ka 11 kuu kokkuvõttes 3338 autoga. Mudelitest osutus novembris edukaimaks Škoda Octavia, milliseid müüdi 117. Esikolmikusse mahtusid ka Honda CR-V ja Toyota Avensis, vastavalt 64 ja 62 müüdud autoga.

Tarbesõidukite turg pöördus novembris kergesse langusse ja tänavu müüdi neid 3,3% võrra vähem kui mullu samal ajal. 11 kuu kokkuvõttes aga püsib tarbesõidukite müük siiski 8,9% plusspoolel. Populaarseimaks margiks osutus novembris Citroen 67 müüdud sõidukiga ning järgnesid Peuegot 62 ja Renault 48 müüdud tarbesõidukiga. Veokeid müüs kõige enam Scania ning esikolmikusse mahtusid ka Mercedes-Benz ja Volvo.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara