Eesti uute sõiduautode turg pööras novembris taas tõusule

toyota
Toyota tõusis novembris taas enimmüüdavate autode edetabelis esikohale

Novembris jätkus Eesti uute sõiduautode turul oktoobris hetkeks peatunud kiire tõus ning jätkuvalt on kõige populaarsem automark Toyota.

Eestis müüdi novembris uusi sõiduautosid 1837, mis ületas mulluse novembrikuu müügi ligi kolmesajaga ehk 18,4% võrra enam. Kokku on tänavu 11 kuuga müüdud 21125 uut sõiduautot ehk 10,4% rohkem kui möödunud aastal sama perioodil, ja tänavu müüdud uute sõiduautode arv ületab juba praegu mullu terve aasta jooksul müüdud autode arvu.

Novembris oli jätkuvalt kõige populaarsemaks segmendiks väiksemad keskklassi autod, mis moodustasid 31% kogu automüügist. Populaarsuselt järgnesid enam-vähem võrdse turuosaga keskautod ja keskmised maasturid. Elektriautosid müüdi novembris kaks. Kogu sõiduautode impordist moodustasid uued autod ligikaudu 50%. Eksporti läks novembris 85 autot.

Automarkidest tõusis novembris taas esikohale Toyota 292 müüdud autoga, järgnesid oktoobris enim autosid müünud Škoda 215 ja Renault 166 sõiduautoga. Toyota juhib automarkide edetabelit ka 11 kuu kokkuvõttes 3338 autoga. Mudelitest osutus novembris edukaimaks Škoda Octavia, milliseid müüdi 117. Esikolmikusse mahtusid ka Honda CR-V ja Toyota Avensis, vastavalt 64 ja 62 müüdud autoga.

Tarbesõidukite turg pöördus novembris kergesse langusse ja tänavu müüdi neid 3,3% võrra vähem kui mullu samal ajal. 11 kuu kokkuvõttes aga püsib tarbesõidukite müük siiski 8,9% plusspoolel. Populaarseimaks margiks osutus novembris Citroen 67 müüdud sõidukiga ning järgnesid Peuegot 62 ja Renault 48 müüdud tarbesõidukiga. Veokeid müüs kõige enam Scania ning esikolmikusse mahtusid ka Mercedes-Benz ja Volvo.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara