Tugevaima brändijõuga toidupood on Selver

Tugevaima brändijõuga toidupood on Selver
Tugevaima brändijõuga toidupood on Selver

Toidupoekettide kasvupotentsiaali uuring näitas, et Selver on suurima brändijõuga jaekett, st et emotsionaalne side poe ja tarbijate vahel on toidupoodide seas tugevaim. Selveri kuvandi põhitugevused on meeldiv ostukeskkond ja hea teenindustase – need tegurid on turul jätkuvalt ühed olulisimad emotsionaalse seose kujundajad.

Olulise vahega järgnevad liidrile teised suuremad jaeketid: Rimi, Maxima, Prisma ja Konsum.

“Kui Selveril on tänu tugevale brändijõule jätkuvalt potentsiaali turul kasvada, siis suurima turujõuga Maximal on turuosalistest suurim oht kliente kaotada,” nentis Kantar Emori kaubandusuuringute ekspert Kersten Jõgi. Maxima turujõud võib väheneda kuni 6% võrra juhul, kui erinevate jaekettide kättesaadavus tarbijatele võrdsustuks (turujõud näitab ostukorvi jaotust erinevate jaekettide vahel, sõltub oluliselt müügivõrgustiku laiusest). Jaekettidest suurima kasvupotentsiaaliga on Prisma, mille kuvandi põhitugevus on lai kaubavalik.

  Brändijõud Turujõud
Selver 22% 20%

Rimi

16% 14%
Maxima 15% 21%
Prisma 13% 9%
Konsum 11% 15%

Allikas: Kantar Emor. Toidu- ja esmatarbekaupade jaekettide konkurentsiseire 2016

Uuringu käigus küsitleti 1000 eestimaalast vanuses 15–74 aastat ning valim on esinduslik Eesti vastavaealises elanikkonnas. Uuring viidi läbi september–oktoober 2016 telefoniintervjuudena mobiilile.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara