Rimi lõi mobiilirakenduse, mis muudab ostlemise lihtsamaks

Rimi mobiilirakendus
Rimi mobiilirakendus

Rimi avas oktoobris enda mobiilirakenduse, millega on klientidel mugav ja lihtne luua ostunimekirjasid ning koguda inspiratsiooni kokkamiseks.

Rimi mobiilirakenduse kaudu on klientidel võimalik tutvuda Rimi kaupluste valikuga, panna kiirelt ja lihtsalt kokku ostunimekirja. Samuti on võimalik otsida tooteid tähestikulises järjekorras või kasutada triipkoodi lugerit toodete otsingul. Klientidel on võimalik jagada enda koostatud ostunimekirja e-maili või SMSi kaudu.

Lisaks on klientidel võimalik saata kauplustele tagasisidet, saada ülevaadet kampaaniapakkumistest ja allahindlustest ning võimalik otsida ka lähimat kauplust.

Edasiarendustena on Rimil plaanis luua täielik ühildumine Sinu Rimi kliendiprogrammiga ning kuvada seal ka suuremat valikut kauplustest leiduvaid kampaaniapakkumisi ja isiklikke pakkumisi.

„See on kindlasti mingil määral samm e-poe suunas, kuid kas just sellisel kujul ja vormil, seda ei saa hetkel öelda,“ rääkis Rimi kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats.

Mobiilirakenduses on Baltikumi tasandil aktiivses sortimendis 26 000 toodet. „Kuna äpp on kauplusepõhine, siis näeb iga kaupluses tooteid erinevalt,“ selgitas Bats.

See, kuidas kliendid on selle rakenduse vastu võtnud on Batsi sõnul veel raske esmaseid järeldusi teha, sest Eestis on kasutajabaas veel väike. „Lätis, kus alustati esimesena, on rakendus hästi omaks võetud ja kokku kasutab rakendust aktiivselt umbes 35 000 kasutajat.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara