Rimi lõi mobiilirakenduse, mis muudab ostlemise lihtsamaks

Rimi mobiilirakendus
Rimi mobiilirakendus

Rimi avas oktoobris enda mobiilirakenduse, millega on klientidel mugav ja lihtne luua ostunimekirjasid ning koguda inspiratsiooni kokkamiseks.

Rimi mobiilirakenduse kaudu on klientidel võimalik tutvuda Rimi kaupluste valikuga, panna kiirelt ja lihtsalt kokku ostunimekirja. Samuti on võimalik otsida tooteid tähestikulises järjekorras või kasutada triipkoodi lugerit toodete otsingul. Klientidel on võimalik jagada enda koostatud ostunimekirja e-maili või SMSi kaudu.

Lisaks on klientidel võimalik saata kauplustele tagasisidet, saada ülevaadet kampaaniapakkumistest ja allahindlustest ning võimalik otsida ka lähimat kauplust.

Edasiarendustena on Rimil plaanis luua täielik ühildumine Sinu Rimi kliendiprogrammiga ning kuvada seal ka suuremat valikut kauplustest leiduvaid kampaaniapakkumisi ja isiklikke pakkumisi.

„See on kindlasti mingil määral samm e-poe suunas, kuid kas just sellisel kujul ja vormil, seda ei saa hetkel öelda,“ rääkis Rimi kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats.

Mobiilirakenduses on Baltikumi tasandil aktiivses sortimendis 26 000 toodet. „Kuna äpp on kauplusepõhine, siis näeb iga kaupluses tooteid erinevalt,“ selgitas Bats.

See, kuidas kliendid on selle rakenduse vastu võtnud on Batsi sõnul veel raske esmaseid järeldusi teha, sest Eestis on kasutajabaas veel väike. „Lätis, kus alustati esimesena, on rakendus hästi omaks võetud ja kokku kasutab rakendust aktiivselt umbes 35 000 kasutajat.“

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Majandustarkvara Profit – kõik mida ettevõtte juhtimiseks vajad

Majandustarkvara Profit pakub oma klientidele tasuta tarkvarauuendusi ja kasutajatuge, mis tähendab, et Profiti kliendid täiendavate lisakulutustega arvestama ei pea ning saavad alati töötada kõige kaasaegsema tarkvaraversiooniga. 

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Käsi­raamatud