Rimi parim klienditeenindaja töötab Pärnu Lepa Säästumarketis

Rimi parim klienditeenindaja töötab Pärnu Lepa Sää
Rimi parim klienditeenindaja töötab Pärnu Lepa Säästumarketis

Tänavu toimus Rimi parima klienditeenindaja ehk Nobenäpu valimine juba 10. korda. Sel aastal osutus võitjaks Jana Hansen Pärnu Lepa Säästumarketist, kes on töötanud seal 3 aastat. Nobenäpu finaali jõudis 20 teenindajat Rimidest ja Säästumarketitest üle Eesti.

„Selleks, et olla oma tööpostil hea, tuleb olla sina ise,“ lausus võitja Jana Hansen. „Oma tööd tuleb nautida ja tööle minna alati rõõmuga – teha tuleb seda, mis meeldib. Kõige keerulisem on teenindaja jaoks hakkama saada nii-öelda raskete klientidega, aga siinkohal tuleb mõelda, et ka kliendil on omad probleemid, mured pereelus  ning sellest tuleb aru saada. Ka meie saame kliendi tuju paremaks muuta, näiteks juba sellega, kui soovida viisakalt head päeva.“

„Klientide ootused klienditeenindaja tööle on kõrged. Selles ametis on vaja kiirust, tähelepanelikkust, head suhtlemisoskust ning kannatlikkust. Klienditeenindaja töö kõigile ei sobi,“ sõnas Rimi personalijuht Kaire Tero. „Enamik meie teenindajaid teeb oma tööd südamega ning Nobenäpul osalemine on hea võimalus saada positiivset tagasisidet oma oskuste ja teadmiste kohta.“

„Võistlust korraldame teenindaja ameti väärtustamiseks. Ka nemad soovivad ennast proovile panna ning oma oskusi näidata ja edasi areneda. Rimi Nobenäpp on kuid kestev võistlus, mille käigus tehakse pimeoste, testitakse klienditeenindajaid toodete tundmises ning erinevates teenindussituatsioonides. Osaleda saavad kõik teenindajad ning konkurss on alati väga oodatud. Konkursi võitja saab reisivautšeri ligi tuhande euro väärtuses.“

Nobenäpu konkursi  teise koha pälvis Karin Kikas Tartu Aardla Säästumarketist ning kolmanda koha Kadri Pruuli Valga Rimi supermarketist.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara