Rimi parim klienditeenindaja töötab Pärnu Lepa Säästumarketis

Rimi parim klienditeenindaja töötab Pärnu Lepa Sää
Rimi parim klienditeenindaja töötab Pärnu Lepa Säästumarketis

Tänavu toimus Rimi parima klienditeenindaja ehk Nobenäpu valimine juba 10. korda. Sel aastal osutus võitjaks Jana Hansen Pärnu Lepa Säästumarketist, kes on töötanud seal 3 aastat. Nobenäpu finaali jõudis 20 teenindajat Rimidest ja Säästumarketitest üle Eesti.

„Selleks, et olla oma tööpostil hea, tuleb olla sina ise,“ lausus võitja Jana Hansen. „Oma tööd tuleb nautida ja tööle minna alati rõõmuga – teha tuleb seda, mis meeldib. Kõige keerulisem on teenindaja jaoks hakkama saada nii-öelda raskete klientidega, aga siinkohal tuleb mõelda, et ka kliendil on omad probleemid, mured pereelus  ning sellest tuleb aru saada. Ka meie saame kliendi tuju paremaks muuta, näiteks juba sellega, kui soovida viisakalt head päeva.“

„Klientide ootused klienditeenindaja tööle on kõrged. Selles ametis on vaja kiirust, tähelepanelikkust, head suhtlemisoskust ning kannatlikkust. Klienditeenindaja töö kõigile ei sobi,“ sõnas Rimi personalijuht Kaire Tero. „Enamik meie teenindajaid teeb oma tööd südamega ning Nobenäpul osalemine on hea võimalus saada positiivset tagasisidet oma oskuste ja teadmiste kohta.“

„Võistlust korraldame teenindaja ameti väärtustamiseks. Ka nemad soovivad ennast proovile panna ning oma oskusi näidata ja edasi areneda. Rimi Nobenäpp on kuid kestev võistlus, mille käigus tehakse pimeoste, testitakse klienditeenindajaid toodete tundmises ning erinevates teenindussituatsioonides. Osaleda saavad kõik teenindajad ning konkurss on alati väga oodatud. Konkursi võitja saab reisivautšeri ligi tuhande euro väärtuses.“

Nobenäpu konkursi  teise koha pälvis Karin Kikas Tartu Aardla Säästumarketist ning kolmanda koha Kadri Pruuli Valga Rimi supermarketist.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara