DPDgroup kasutab pakkide toimetamisel droone

DPDgroupi droon pakke kohale toimetamas
DPDgroupi droon pakke kohale toimetamas

DPD Eesti AS tegevjuhi Rainer Rohtla sõnul võib esmapilgul olla tegu väikse sammuga Prantsusmaa pakiveo võrgustikus, kuid olulise arengusuunaga tuleviku logistikamaailma silmas pidades.

Pärast kaks aastat kestnud katseid, mida kroonis edu, sai DPDgroup loa tsiviillennunduse peadirektoraadilt kasutada 15 kilomeetri pikkusel marsruudil pakkide toimetamiseks droone. Esmakordselt maailmas pakub tavaline lennuliin võimalust toimetada pakke droonide abil.

Kord nädalas lendab DPDgroupi droon lõuna Prantsusmaal Provence regioonis, Saint-Maximin-La-Sainte-Beaume-i ja Pourri?res-i vahel. Liin võimaldab pakkide toimetamist eraldatud inkubaatorettevõtetele, sealhulgas tosinale tehnoloogia start-up ettevõttele. Pakid toimetatakse kohale Chronoposti ja DPD Prantsusmaa vahendusel ning drooniga Pick-up punktist Saint-Maximinist lõppsaajani. Nii drooni lahkumisel kui ka saabumisel pakub drooniterminal turvalist laadimist äralennust kuni maandumiseni ja paki reaalse kohaletoimetuseni.

DPDgroup on suuruselt teine rahvusvahelist pakivedu pakkuv võrgustik Euroopas. DPDgroup ühendab omavahel uuenduslikud tehniloogiad kohaliku teadmisega pakkumaks lihtsaid ning paindlikke teenuseid nii paki saatjale kui ka saajale. DPDgroup koondab enda alla 4 brändi: DPD, Chronopost, SEUR ja Interlink Express. Võrgustik koosneb rohkem kui 26 000 pick-up punktist, mida toetab üle 60 000 töötaja. Igapäevaselt toimetatakse 230 riigis kohale 3,6 miljonit pakki.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara