Millised on kõige popimad jõulukingid?

Kingitus
Kingitus

Kaubandus.ee uuris Kaubamajalt, Stockmannilt, Juku mänguasjapoelt ja Telia Eestilt, milliseid tooteid ostetakse tänavu kõige enam jõulukinkideks? Selgus, et jätkuvalt on populaarsed erinevad interaktiivsed mänguasjad, kinkekomplektid ning nutitelefonid.

„Ilutoodete hulgas on tõeliseks fenomeniks kujunenud uued USA kosmeetikakaubamärgid nagu Urban Decay ja NYX, neilt ostetakse enim meigipalette ning erinevaid huulepulkasid ja -läikeid. Ilutoodetest on populaarsed ka erinevad kinkekomplektid ning parfüümid. Eelistatud on just eksklusiivsed käsitööna valminud parfüümid,“ rääkis Kaubamaja ASi tegevdirektor Erkki Laugus. „Mitmendat aastat näitab väga häid tulemusi ka looduskosmeetika müük, mis annab omakorda märku tarbijate teadlikkuse paranemisest ning tervisliku eluviisi laialdasemast levikust,“ lisas ta.

Stockmanni turundusjuhi Mari Villemi sõnul on kõige populaarsemad küllaltki traditsioonilised kingitooted, mis on klientide lemmikud läbi aastate olnud. „Ostetakse väga palju pesu ja sokkide kinkekomplekte, näiteks meeste Tommy Hilfigeri 5 sokipaariga kinkekarbid. Samuti läheb väga hästi müügiks erinevad sussid, kus kõige populaarsemad on Shepardi lambanahast sussid. Ilutoodete osakonnas on kõige populaarsem Lancome’i kinekarp,“ loetles Villem. Ta lisas, et kingitusteks ostetakse ka erinevaid klaase, tasse, soola- ja pipraveskeid, küünlaid ning Villeroy & Boch’i jõulusarja. Samuti on Stockmannis väga populaarne ka Pip Studio tooted.

Lastele jõulukinke tehes arvestatakse eelkõige laste soovidega. „Sel aastal on suurt populaarsust kogunud erinevad interaktiivsed mänguasjad: kilpkonnad, ritsikad, liblikad, lilled jms,“ rääkis Kaubamaja juht „Lisaks saadab edu ka erinevaid klotse, Lego ja Playmobili mänguasju, lauamänge, nukkusid ning meisterdamiskomplekte. Suurt tähelepanu pööratakse kvaliteedile ning mängides õppimisele. Interaktiivsed loomad õpetavad lapsele lemmiku eest hoolitsemist, nukkude juuksed on niivõrd tõetruud, et neid võib päriselt pesta. Saadaval on isegi planetaarium väikesele teadushuvilisele,“ lisas Laugus.

Ka Juku Mänguasjakeskuses on interaktiivsed mänguasjad väga populaarsed. Ettevõtte turundusjuht Kairit Parker tõi välja populaarsed kingitused, nagu Zoomer Kitty robotkiisu, Laluna interaktiivse nuku, kes räägib eesti keeles ja Frozen Sing-a-long Elsa nuku koos mikrofoniga. Samuti on laste uuteks lemmikuteks sel aastal Käpapatrulli ehk Paw Patrol tegelased, kuna maailmas väga populaarne multikas on nähtav ka Eesti oma kanalites. Juku Mänguasjakeskuses on jätkuvalt populaarsed kõikvõimaliku puldiga helikopterid ja droonid. „Populaarsemate mänguasjade hulgast pole kusagile kadunud ka kõikvõimalikud Legod, Barbied ja Ponid. Järjest enam jõuab Eestisse ka Star Warsi toodete vaimustus,“ ütles Parker.

Jõulupühade eel on Telia klientide ostueelistused küllaltki erinevad ning tänavusse kingikotti lähevad arvutid, telerid, telefonid ning erinevad meelelahutus- ja spordiseadmed. „Harvad pole ka korrad, kui enne pühi tullakse koos perega endale esindusest ühist jõulukinki valima,“ rääkis Telia Eesti meediasuhete juht Raigo Neudorf. Nutitelefonide arvestuses on tänavused müügihitid suuremate tootjate jõulukampaania fookusmudelid. Telerite seas jätkub juba varasem trend, kus inimeste väga selge eelistus on vähemalt 40-tollise ekraaniga televiisor. „Paljude klientide jaoks on sobiv jõulukink aga hoopis mõni heliseade, olgu selleks siis kõrvaklapid või kõlarid. Kõrvaklappide poolel on hetkel esimene eelistus juhtmevaba mudelil.“

Neudorf ütles, et üha enam eelistavad kliendid kinke osta e-poe vahendusel. Sama kinnitas ka Kaubamaja tegevdirektor Erkki Laugus, kus nende e-poe külastatavus on võrreldes aastataguse ajaga kasvanud neli korda. „See on äärmiselt mugav viis vältida järjekordi ning teha ostud kiirelt ja mugavalt,“ rääkis Laugus.

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Majandustarkvara Profit – kõik mida ettevõtte juhtimiseks vajad

Majandustarkvara Profit pakub oma klientidele tasuta tarkvarauuendusi ja kasutajatuge, mis tähendab, et Profiti kliendid täiendavate lisakulutustega arvestama ei pea ning saavad alati töötada kõige kaasaegsema tarkvaraversiooniga. 

Blogid

Statistika

Käsi­raamatud