Apranga loodab jätkata tõusvas joones

Apranga
Apranga

Leedu rõivamüüja lõpetas eelmise aasta 7,7-protsendilise käibekasvuga ja plaanib sama suurusjärgu võrra käivet kasvatada ka alanud aastal.

Jaanuari alguses avaldatud börsiteate järgi ulatus Apranga Groupi müügitulu 2016. aastal 214,2 miljoni euroni. Seejuures oli ettevõtte IV kvartali müügitulu 60,4 miljonit eurot ehk 5,9% protsenti rohkem kui 2015. aasta samas kvartalis ning detsembrikuu müügitulu 20,4 miljonit eurot ehk 8,4% rohkem kui 2015. aasta samas kuus.

Märkimisväärse käibekasvu andsid Aprangale 2016. aastal Eestis tegutsevad poed. Grupi kogukäive Eestis oli 36,3 miljonit eurot ehk 22,7% kõrgem kui 2015. aastal. Müügitulu Lätist kasvas aastaga 5,4% ehk 51,1 miljoni euroni ning Leedust4,9% ehk 126,8 miljoni euroni.

Ettevõte avas 2016. aastal 17 kauplust, ehitas ümber 4 ja sulges 3 kauplust.

Apranga aktsiahind pole aasta lõikes oluliselt muutunud ja täna sulgus aktsia Vilniuse börsil 2,59 euro tasemel.

Osale arutelus

  • Olavi Teppan, Börsitoimetaja

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara