3 põhjust, miks kliendid hülgavad e-poes ostukorvi

Usability24/7 CEO ja asutaja Paul Blunden (UK)
Usability24/7 CEO ja asutaja Paul Blunden (UK)

E-kaubanduse konverentsi „Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?“ peaesineja Paul Blunden toob välja 3 peamist põhjust, miks kliendid e-poes ostukorvi hülgavad. Ning ütleb, et e-kaubanduse viimase aja olulisem märksõna on lihtsus.

Loe lühiintervjuud Paul Blundeniga:

Millised on viimase aja trendid selles vallas, mis puudutavad e-kaubanduse kasutajakogemust?

Ma osalesin just ühe suure Briti e-kaubanduse auhinnakonkursi žüriis ja sellele kogemusele tuginedes saan paar asja välja tuua küll.

E-poodide kasutajakogemus mobiilis on lõpuks muutunud heaks. Mobiilse kasutajakogemuse kvaliteet on lõpuks ometi tõusnud kõrgele tasemele. Sellest on juba mitu aastat räägitud, aga nüüd on lõpuks ka tulemusi näha.

Teine oluline märksõna on lihtsus. Juhin ise e-poodide disainiga tegelevat agentuuri ja kui vaadata meile sisse tulevaid tellimusi, siis kõikides briifides soovitakse lihtsat ja selget disaini.

Hiljuti töötasime ühe e-poega ja koristasime nende lehelt ära kõik eripakkumised ja reklaamid. Kartsime, et see vähendab müüki, aga tulemus oli risti vastupidine. Müük hoopis kasvas. Lihtsus müüb!

E-poodide jaoks on üks suuremaid probleeme hüljatud ostukorv. Kuidas ostukorvi hülgamisi vähendada?

Räägin sellest pikemalt oma ettekandes 31. jaanuaril e-kaubanduse konverentsil „Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?“. Aga suurimaks ostukorvi hülgamise põhjuseks on halvad üllatused maksmise etapis. Igasugused lisakulud – lisateenused, postikulu, jne on need asjad, mis panevad ostjad viimasel hetkel loobuma.

Teine põhjus on mõnevõrra üllatuslik – see on usalduse kaotus e-poe vastu just viimases ostufaasis. Just maksmise faasis on vajalik anda lisakinnitus ostjale, et kõik on ohutu ja korras ja pood on usaldusväärne

Kolmas põhjus, miks inimesed ostu pooleli jätavad, on vautserid ja allahindluskoodid. Kui maksmise faasis saab sisestada mingi sooduskoodi, siis inimesed hülgavad ostukorvi ja lähevad veebist otsima seda koodi.

Paul Blunden on üle 15 aasta tegutsenud digitaalse kasutajamugavuse ja UX valdkonnas, neist viimased kolm aastat on ta juhtinud oma Londonis asuvat UX agentuuri Usability24/7. Lisaks tegutseb ta mentori ja juhtkonna nõunikuna agentuuris Spotless Interactive. Enne Usability24/7 asutamist oli ta ühe Euroopa juhtiva teenusedisaini agentuuri Foviance (nüüdseks EY Seren) kaasasutaja ja tegevjuht. Paul on mitmete UX-teemaliste artiklite, raportite jm väljaannete autor ning ka regulaarne blogija kasutajamugavuse ja UX trendide teemal. Hetkel on tema põhiliseks fookuseks UX mobiilis ning multiplatvormidel ja -ekraanidel.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara