3 soovitust, kuidas kaubanduse tarneahelat optimeerida

OG Elektra tegevjuht Gea Gross
OG Elektra tegevjuht Gea Gross

Pärnu Tarneahela konverentsi esineja ja OG Elektra tegevjuht Gea Gross annab 3 soovitust, kuidas tarneahelat optimeerida.

1) Ümbertöötlus/taaskasutus/ jäätmekäitlus on kindlasti iga kaubandusettevõtte töö osa, kus saab oma kulud ja võimalused üle vaadata.

2) Outsourcing on tihti põhjendatud, aga teatud olukordades ei tohiks karta ka ise mingi asja otsast lõpuni haldamist.

3) Ühishanked võivad olla potentsiaal.

OG Elektras eraldi tarneahelajuhti palgal pole. „Tarneahelajuhi töö teevad meil ära kaubandusjuht, tootmisjuht, ostujuhid ja mingis osas ka laojuhataja,“ ütles Gross.

Põhjalikumalt saab Grossi kaubanduse kogemusloost kuulda juba 2.-3. märtsil toimuval traditsioonilisel Pärnu Tarneahelakonverentsil, mis kannab tänavu alapealkirja „Hoiame kokku“.

Loe ka Tööstusuudistest seda, kuidas seakasvatus annab neile lihaturul tohutu paindlikkuse. 

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara