12. jaanuar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Post11 teenindab rahvusvahelist e-kaubandust Qstep tarkvaraga

Post 11 laos olev Hiina e-poest tulnud kaup
Foto: Raul Mee
Post11 võttis kasutusele kiireks teeninduseks ja ettevõtte konkurentsieelise säilitamiseks tarkvaralise erilahenduse, mis aitab kaupade kättetoimetamise veelgi kiiremini lahendada.

„Rahvusvahelises logistikas muutub üha olulisemaks eduteguriks kaupade kättetoimetamise kiirus,“ ütles Post11 juhatuse liige Gunnar Aru. „Post11 sihtriikide arv - ca 100 - ja kaubakogused on kasvanud juba niivõrd suureks, et kiireks teenindamiseks ja ettevõtte konkurentsieelise säilitamiseks on vaja tarkvaraarenduste erilahendusi. Qstep on olnud professionaalne partner, pakkudes innovaatilisi mõtteid protsesside efektiivsuse tõstmiseks ja töötades välja erilahenduse e-kaubanduse saadetiste käsitlemiseks postikanalites, mis võimaldab jätkuvalt olla sammu võrra teistest ees.“

Qstep tegevjuhi Tauri Laane sõnul kiirendab tarkvara oluliselt terminali tööd ja sorteerimisprotsesse, vähendades sealjuures vigu käitlemises. „Qstep lahenduse abil on Post11 mahtude töötlemise võime kasvanud kolmekordseks, samas meeskonna suurus on jäänud samaks,“ märkis Laane.

Tarkvaraarendus annab võimaluse käidelda kliendi saadetisi toodete ja sihtriikide kaupa ning saata infot track and trace keskkonda. Samuti on sisestatud keskkonda kliendipõhised hinnakirjad, mis muudab arveldamisprotsessi automaatseks.

Tarkvara võimaldab pidada ka tolliterminali arvestust ning planeerida inimressurssi vastavalt saadetiste mahtudele. Samuti on Qstep’is  CRM, mis võimaldab kiiresti saada kliendikohast ülevaadet ja hallata müügiprotsesse. Kokkuvõttes kõik, mis ettevõtte operatiivtarkvaras peaks olema.

„Eriti oluliseks peame seda, et sama tarkvaraplatvormi pealt on võimalik laieneda teistesse riikidesse, käivitades ka seal sorteerimisplatvorme (ETOE) ja hiljem konsolideerida kõiki vajalikke andmeid Post11 raamatupidamises,“ ütles Aru. 

Post 11 on Omniva ja Hiina suurima erakapitalil põhineva kullerfirma S.F. Express ühisettevõte, mille põhitegevusala on vahendada kaupu Hiina ja Euroopa vahel. Post11 teenindab ligi 100 sihtriiki.

Qstep on Eesti kapitalil 2014. aastal asutatud logistikatarkvara lahendusi pakkuv ettevõte, kelle klientideks on lennukaupade käitlemise terminalid Eestis, Soomes ja Leedus.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757