Eestlased ostavad espressomasinaid rohkem kui kunagi varem

kohv, espresso
kohv, espresso

Espressomasinate müügi turuliidri JURA jaoks on 2016 olnud Eesti turul rekordaasta – müüdud on 4043 täisautomaatset espressomasinat, mis on 850 rohkem kui eelneval aastal.

Võrreldes aastaga 2015 on JURA maaletooja Rickman Trade OÜ käive kasvanud 36%. Juhatuse liikme Silver Ritsi sõnul näitab see, et premium-klassi espressomasinate turg Eestis kasvab.

“JURA kasvu vedasid uued kodukasutuseks mõeldud mudelid E8 ja A7, mille letihind on suurusjärgus 1000 eurot. JURA toodete valikus on see keskmine hinnatase, aga kui võtta turgu üldisemalt, on see tublisti üle keskmise,” kommenteerib Rits.

Tema sõnul on espressomasin eestlaste jaoks pigem piimakohvide valmistamise masin, seadet ostes soovitakse nautida kodus samasugust cappuccino´t ja caffe latte’t nagu kohvikus.

“Ühe nupuvajutusega piimakohvi valmistavad espressomasinad on muutumas üha tavalisemaks ja ka hinna poolest kättesaadavamaks,” selgitab Rits. Põhjusena näeb ta nii kasvavat ostujõudu kui ka tarbija mugavust – inimesed tahavad parimat kohvi vähese vaevaga ja espressomasin just seda võimaldabki.

Lisaks saavad seadmete ostjad täna paremini aru sellest, et mudel tuleb valida vastavalt tarbimisintensiivsusele ja -vajadustele. “Kui varem osteti kontorisse sageli kodukasutuseks mõeldud espressomasin, siis nüüd jõuavad üha enam kontoritesse professionaalseks kasutuseks mõeldud masinad,” märgib Rits.

Sel aastal vedas antud segmendis trendi JURA WE-seeria, mis on mõeldud just väikse ja keskmise tarbimisega kontorisse.

Kasvamas on ka hooldusvahendite müük, põhjusteks on üha suurem kodudes ning kontorites olev masinate arv, aga ka klientide teadlikkus, et espressomasina regulaarne hooldus tasub pikas perspektiivis ära nii parema kohvinaudingu kui masina eluea ja väiksemate remondikulude näol.

Šveitsi ettevõte Jura Elektroapparate AG on tegelenud uuenduslike tippklassi kodumasinate arendamisega alates 1931. aastast. 1990ndatel tegi JURA olulise kannapöörde strateegias ja keskendus üksnes espressomasinate tootmisele. Eestis on kaubamärk esindatud alates 1998. aastast. Espressomasinate arendustöö taga on 70 insenerist koosnev meeskond. Nende eesmärk on pakkuda parimat kohvi, mis on alati värskelt jahvatatud ja mille valmistamiseks piisab nupuvajutusest.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara