Eesti idufirma asutajad valiti Forbesi 30 lootustandvama noore juhi hulka

Sorry as a Service asutajad lätlanna Sabīne Pole,
Sorry as a Service asutajad lätlanna Sabīne Pole, Norra-Iirimaa taustaga kuid...

Eesti idufirma Sorry as a Service tegevjuht Martin McGloin ja operatsioonijuht Sabine Pole valiti Forbesi poolt 30 lootustandvama alla 30-aastase juhi hulka jae- ja e-kaubanduse valdkonnas.

Forbesi 30 Under 30 Europe preemiad kuulutati välja esmaspäeva hommikul 16. jaanuaril Camdenis, Londonis, kus nominendid ja laureaadid kohtusid. Varasemate võitjate hulka kuuluvad näiteks ka John & Patrick Collison, Maria Sharapova ja Adele.

Sorry as a Service asutati 2014. aastal Pärnus Garage48 häkatonil. Ettevõtte aitab firmadel tõsta klientide lojaalsust muutes umbisikulised kliendisuhted personaalseks. Kolme aasta jooksul on firma loonud ülemaailmse varustajate võrgustiku, kes loovad käsitsi valmistatud ja konkreetsele inimesele suunatud kingitusi nagu lilled, šokolaadid või käsitsi kirjutatud kirjad.

„Praegusel digiajastul liigub suhtlemine järjest enam internetti ja erinevatesse nutiseadmetesse ning muutub üha automatiseeritumaks. Sorry as a Service eesmärgiks on muuta kliendisuhtlus uuesti personaalseks, et kliendid tunneksid ennast rohkem kui lihtsalt numbrina kellegi Exceli tabelis,“ sõnas Sorry as a Service tegevjuht Martin McGloin. „Seda enam on tähendusrikas, et Forbes otsustas meid tuhandete jae- ja e-kaubanduse valdkonnas esitatud kandidaadi seast valida 30 parima hulka. See kinnitab veel kord, et vajadus isikliku lähenemise järgi kliendisuhtluses ei ole kusagile kadunud.“

Sorry as a Service operatsioonijuhi Sabine Pole’i kinnitusel kaotavad ettevõtted maailmas negatiivse kliendikogemuse tõttu aastas ca 350 miljardit dollarit, kuid olemasolevate klientide hoidmiseks kulub seitse korda vähem raha kui uute klientide ligimeelitamiseks. „Veel paarikümne aasta eest oleks see tundunud võib-olla kummaline idee, kuid täna aitab lihtne käsitsi kirjutatud tänukaart või nimeline šokolaaditahvel ettevõttel olulisel määral teistest eristuda. Ja kliendid hindavad seda kõrgelt,“ selgitas Pole.

Firma on oma kontoritega kiirelt laienenud Tallinnasse, Londonisse, Riiga ja Pariisi ning firma kliendibaas ulatub üle terve maailma. Peamine igakuine sissetulek tuleb tarkvara tasudest, kingituste jm toodete käitlemise ja nende kliendile sobivaks kohandamise eest. Ettevõtte suuremate klientide hulka kuuluvad Viasat, Credit24, BT (British Telecom), Autoglass (Eestis nimega Carglass).

Järgneva 12 kuu jooksul on ettevõtte eesmärk laiendada oma haaret eelkõige Inglismaa turul, kuhu siseneti 2015. aastal. UK Techstars kiirendi on investeerinud ettevõttesse 120 000 dollarit ning Autoglassi emaettevõte Belron 100 000 dollarit.

„Sorry as a Service käive hetkel on ca 25 000 eurot kuus, kuid plaanime seda käesoleval aastal kahekordistada,“ sõnas Sorry as a Service müügijuht Indrek Põldvee. „Meie võtmeklientide hulgas on ka Eestis Carglassi nime all tuntud Autoglass UK, kes tegutseb rohkem kui 30 riigis üle maailma. Hetkel on Sorry as a Service hallata nende kliendisuhtlus Inglismaal, lähiajal plaanime laieneda teistesse riikidesse.“

Sorry as a Service sai alguse 2014. aastal Garage48-l, ettevõtte asutajateks on lätlanna Sabīne Pole, Norra-Iirimaa taustaga kuid Eestis resideeruv Martin McGloin ning eestlane Indrek Põldvee.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara