E-Maxima: kliendid eelistavad üha enam tellitud kaubale ise järele minna

eMaxima tellimuse komplekteerimine
eMaxima tellimuse komplekteerimine

Toidukaupade internetipoe e-Maxima regulaarsete kasutajate arv kasvas mullu 1,5 korda ja ulatus kokku enam kui 24 000 perekonnani. Möödunud aasta üheks peamiseks trendiks oli klientide soov komplekteeritud tellimusele kauplusesse ise järele minna ning selliste tellimuste arv kasvas kaks korda.

E-Maxima teine tegutsemisaasta kinnitas, et Eesti elanikud on igapäevaste toidu- ja esmatarbekaupade internetist tellimise igati omaks võtnud. “Kui enamus kliente tellib e-Maximast kaupa reeglina korra nädalas, siis kõige aktiivsem klient esitas 150 tellimust ehk ühe tellimuse keskmiselt iga 2 päeva tagant. Kõige suurima tellimusega tarnisime kliendile kaupu kogusummas ligi 3000 eurot,” kirjeldas e-Maxima juht Mihhail Solovjov.

Kahe aasta eest Eesti esimese toidukaupade internetipoena avatud e-Maxima pööras 2016. aastal eritähelepanu sellele, et tagada kõikidele enne lõunat tellimuse vormistanud klientidele kauba tarne samal päeval. “Lisaks ilmestas eelmist aastat klientide huvi kullerteenuse asemel ise komplekteeritud tellimusele kauplusesse järele minna,” lausus Solovjov. “Klientide tagasisidest nähtub, et üha enam hinnatakse võimalust mugavalt tellimus vormistada ja siis endale sobival ajal sellele järele minna.”

Ka alanud aastal keskendub e-Maxima arendustöödes klientide kasutusmugavuse kasvatamisele. “Näiteks saab meie internetipoes tasuda mugavalt Pocopay rakendusega. Lähiajal pakume klientidele ka võimalust maksta tellitud kaupade eest kullerile pangakaardiga,” lausus ta. “Samavõrra oluliseks jääb kvaliteedi tagamine nii kaubavaliku ja sortimendi osas kui ka nende kohaletoimetamisel.”

Maxima jaekett käivitas e-Maxima 2015. aasta veebruaris, kus on sortimendis üle 16 000 erineva toidu- ja esmatarbekaupa, mille kojuvedu teostatakse Harjumaal igapäevaselt kella 8.00 kuni 22.00. E-Maxima on esimene jaeketi internetipood, millele e-Kaubanduse Liit omistas kvaliteedimärgi “Turvaline ostukoht”.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara