E-Maxima teine tegutsemisaasta kinnitas, et Eesti elanikud on igapäevaste toidu- ja esmatarbekaupade internetist tellimise igati omaks võtnud. “Kui enamus kliente tellib e-Maximast kaupa reeglina korra nädalas, siis kõige aktiivsem klient esitas 150 tellimust ehk ühe tellimuse keskmiselt iga 2 päeva tagant. Kõige suurima tellimusega tarnisime kliendile kaupu kogusummas ligi 3000 eurot,” kirjeldas e-Maxima juht Mihhail Solovjov.
Kahe aasta eest Eesti esimese toidukaupade internetipoena avatud e-Maxima pööras 2016. aastal eritähelepanu sellele, et tagada kõikidele enne lõunat tellimuse vormistanud klientidele kauba tarne samal päeval. “Lisaks ilmestas eelmist aastat klientide huvi kullerteenuse asemel ise komplekteeritud tellimusele kauplusesse järele minna,” lausus Solovjov. “Klientide tagasisidest nähtub, et üha enam hinnatakse võimalust mugavalt tellimus vormistada ja siis endale sobival ajal sellele järele minna.”
Ka alanud aastal keskendub e-Maxima arendustöödes klientide kasutusmugavuse kasvatamisele. “Näiteks saab meie internetipoes tasuda mugavalt Pocopay rakendusega. Lähiajal pakume klientidele ka võimalust maksta tellitud kaupade eest kullerile pangakaardiga,” lausus ta. “Samavõrra oluliseks jääb kvaliteedi tagamine nii kaubavaliku ja sortimendi osas kui ka nende kohaletoimetamisel.”
Maxima jaekett käivitas e-Maxima 2015. aasta veebruaris, kus on sortimendis üle 16 000 erineva toidu- ja esmatarbekaupa, mille kojuvedu teostatakse Harjumaal igapäevaselt kella 8.00 kuni 22.00. E-Maxima on esimene jaeketi internetipood, millele e-Kaubanduse Liit omistas kvaliteedimärgi “Turvaline ostukoht”.