Jaeketis müüvad sinu kaupa kõige tõhusamalt need võtted

Müügi Edulood: Kuidas müüa jaekettidele moderaator
Müügi Edulood: Kuidas müüa jaekettidele moderaator ja korraldaja Aira Tammemäe

Noppisin 20. jaanuaril toimunud konverentsilt „Müügi Edulood: Kuidas müüa jaekettidele“ mõned ideed, mida saaks iga müügiinimene kohe rakendada, et oma tooteid jaeketis parmini müüa. Kui Sul on lisaks häid konkreetseid soovitusi, siis lisa kommentaaridesse.

Jaeketid reeglina lubavad Sul tasuta müügisaalis oma toodet tutvustada!

Näiteks Hortese turundusjuht Manuela soovitas tulla ise nende teenindussaali kohale ja rääkida oma tootest otse klientidele. Nad on valmis ka spetsiaalselt infot levitama. Ka Rimi ja Selveri ostudirektorid kinnitasid, et nad lubavad sul müügisaalis ise müüa. Uue toote puhul on see väga tõhus ning annab lisaks vahetu tagasiside tarbijalt. See ei maksa midagi, pelgalt aeg, aga see on müügiaeg!

Kirjuta jaeketi kliendilehes ja sotsiaalmeedias avaldamiseks lugusid

Turundusinimesed on pidevalt otsimas lugusid, mis võiksid nende klientidele huvitavad olla. See ei tohi siiski olla reklaam. Pigem lood, mida saaks teie tootest valmistada, kuidas kasutada, mõni tore juhtum või näide, soovitused jne. Ka uudised on loomulikult teretulnud. Siin ongi oluline vahet teha, et Sinu artikkel ei mõjuks reklaamina vaid annaks lugejale mingi konkreetse väärtuse. Vajadusel otsi abi professionaaletelt kirjutajatelt, kuid hea ja odavam on ikka ise teha.

Jaeketiga esmase kontakti loomiseks kasuta soovitajaid!

Kui oled näiteks väiketootja, siis uuri, kas mõnes teises tootegrupis on mõnel uuel tulijal hästi läinud ning võta temaga ühendust. Esiteks oskab ta sulle nõu anda oma kogemuse baasil ja teiseks võib ta olla nõus sind jaeketi ostujuhiga kohtumisele kaasa võtma, et saaksid lihtsalt õige inimesega tuttavaks. Aga hoidu soovitaja heatahtlikkuse ärakasutamisest. Müüa tuleb sul oma toodet ikka ise.

Ära piirdu ainult ostujuhiga!

Kui Sinu toode on juba jaeketis müügis, siis tuleb Sul endal maksimaalselt aega ja ideid panustada, et kliendid ka sinu kaupa märkaksid ja ostaksid. Kui jääd pelgalt jaeketile lootma, siis ära pärast süüdista, kui sinu toode ei müü ja läheb sortimendist välja. Sinu jaoks on olulised partnerid ja infoallikad: lõpptarbijad müügisaalid; kaupluse müüjad; jaeketi turundusinimesed; lao ja logistika eest vastutajad jne. Lehe Pruulikoja juht Gristel tõi näite, et tema käis alguses isiklikult sortimendi väljapanekut jälgimas ja tõi kaupluse laost kauba riiulisse.

Järgmine konverents "Müügi Edulood: finants&kindlustus" toimub 14. veebruaril, lähemalt loe SIIT.

Osale arutelus

  • Aira Tammemäe

    Aira Tammemäe

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara