Tallinna Kaubamaja Grupi maksueelne kasum kasvas 2016. aastal 19,4%

Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puu
Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp

Tallinna Kaubamaja Grupi 2016. aasta müügitulu oli 598,4 miljonit eurot, võrreldes 2015. aasta tulemusega on see kasvanud 7,7% võrra. Neljanda kvartali müügitulu ületas aasta varasemat 6,6%. Grupi 2016. aasta maksueelne kasum oli 31 miljonit eurot, see on 2015. aasta tulemusest 19,4% suurem. Grupi 2016. aasta neljanda kvartali maksueelne kasum oli 8 miljonit eurot.

„2016. aastat iseloomustab jaekaubanduse väga tihe konkurents, turuosa säilitamise nimel tuleb näha palju vaeva ja teha läbimõeldud ning strateegilisi otsuseid,“ rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. „Üldiselt võib aastat pidada igati edukaks, sellest annab märku ka asjaolu, et viiendat kvartalit järjest kasvas käive grupi kõigis olulisemates tegevusvaldkondades, rõõm on näha, et nii tihedas konkurentsiolukorras on meie klientide lojaalsus jätkuvalt suur,“ lisas Puusepp.

Paljud grupile seatud eesmärgid said 2016. aastal täidetud ning eelmisel aastal avatud uued kauplused on hästi käivitunud. „Lisaks kaupluste edukale käivitumisele kogusid hoogu ka grupi e-arendused. Eelmise aasta märtsis avatud Kaubamaja e-pood täitis 2016. aastaks planeeritud taseme ning Selveri e-pood laiendas oluliselt nii tegevuspiirkonda kui ka funktsionaalsust,“ nentis Puusepp. „Terve aasta vältel on häid müügitulemusi ning kasumlikkust näidanud kõik grupi autoettevõtted. Suur panus tulemusse on olnud edasimüüjate heal teeninduskvaliteedil, mis peegeldub klientide suures usalduses ja rahulolus,“ lisas Puusepp.

Selveri supermarketite 2016. aasta konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 400,0 miljonit eurot, see on 4,3% suurem kui aasta varem. IV kvartali konsolideeritud müügitulu oli 108,9 miljonit eurot, see on aasta varasema perioodiga võrreldes suurenenud 4,6%. Selverite konsolideeritud maksueelne kasum oli kokku 14,7 miljonit eurot, see on aastaga kasvanud 3,9 miljoni euro võrra. Selveritest sooritati 2016. aastal 36,2 miljonit ostu. Selveri kaupluseketti kuulub 47 kauplust, mille all on 89,6 tuhande ruutmeetri jagu müügipinda.

Kaubamajade ärisegmendi 2016. aasta müügitulu oli 98,0 miljonit eurot, see on võrreldes aasta varasema perioodiga suurenenud 2,6%. IV kvartali konsolideeritud müügitulu oli 29,9 miljonit eurot, 3,2% suurem kui aasta varasemal perioodil. Kaubamajade maksueelne kasum ulatus 4,3 miljoni euroni, jäädes aastatagusele tulemusele alla 2,0%.

Tallinna Kaubamaja Grupi autokaubanduse segmendi mullune müügitulu oli 82,6 miljonit eurot, see on 35,9% suurem kui 2015. aastal, sealhulgas kasvas KIAde müügitulu 33,5%. Neljanda kvartali 19,3 miljoni euro suurune müügitulu ületas aasta varasemat 27,3%. Kokku müüdi 2016. aasta jooksul 3893 uut sõidukit. Autokaubanduse 2016. aasta maksueelne kasum oli 3,7 miljonit eurot, see ületas 2015. aasta kasumit 83,0%.

Kontserni kuuluvate jalatsikaupluste 2016. aasta käive oli 12,8 miljonit eurot, käive kasvas aastaga 7,5%. Neljandas kvartalis oli müügitulu 3,5 miljonit eurot, see on 3,2% suurem kui aasta varasemal perioodil. 2016. aasta kahjumiks kujunes 0,9 miljonit eurot, mis on 2015. aasta kahjumist 1,8 miljoni euro võrra väiksem.

Kinnisvarade ärisegmendi 2016. aasta grupiväline müügitulu oli 5,0 miljonit eurot, eelmise aastaga võrreldes suurenes see 33,1%. Neljandas kvartalis oli müügitulu 1,3 miljonit eurot, see on aasta varasema perioodiga võrreldes 10,0% suurem. Segmendi maksueelseks kasumiks kujunes mullu 9,1 miljonit eurot, mis on 19,9% eelmisest aastast vähem.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara