Mõtteid konverentsilt: Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?

Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?
Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?

Täna, 31. jaanuaril toimub Tallinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskuse konverentsisaalis e-kaubanduse konverents "Kuidas panna klient e-poest rohkem ostma?". Konverentsi päeva lõpuks selgub, kes on kõige kasutajasõbralikumad e-kauplused.

  • Kolm olulist punkti, mida e-poes jälgida: Selge teekond ostuni. Kliendil ei tohi olla üle 1-2 otsust lehekülje kohta tarvis teha. Kolmandaks tuleb selgelt välja tuua call2action. – Paul Blunden
  • E-poe disainis on normiks kujunenud see, et mobiili vaade peab olema. Veebileht peab olema kohalduv erinevatele ekraanidele. – Paul Blunden
  • Kaalu ühe leheküljelise e-poe kasutamist, sest ühe leheküljeline e-pood muudab kliendi elu väga lihtsaks. See sobib hästi neile ettevõtetele, kellel on vähe tooteid. – Paul Blunden
  • Kui sooduskoodi koht liiga suureks muuta, siis kliendid võivad jätta ostukorvis ostu pooleli, sest hakkavad otsima koodi või siis ootama kampaaniat. – Külli Koort
  • Analüüsi enda veebilehel seda, milliseid funktsioone kliendid sinu e-poes kõige enam kasutavad. Paku kliendile võimalust browse’ida kui ka otsingu kasti, kuna on erinevaid kliente, kes soovivad erinevalt tooteid otsida. – Kristjan Lorentson.
  • E-poes peavad põhilised asjad olema selgelt välja toodud. Meie puhul on oluline see, et klient teaks, kas tema koduaadressile toimub tarne ning kas on tal võimalik enda ostukorvi soovitud ajal saada. - Gunnar Obolenski
  • Need kliendid, kes teevad poesisese otsingu, siis nende conversion on olulisest suurem, kui nende inimeste, kes vaatavad kategooriates ringi. Seega on oluline otsingu kvaliteet. – Peep Kuld
  • Ära räägi kliendiga spetsiifilises keeles. Klient ei tunne sinu ettevõtte sisest toote kategooriat ega toodete liigitust. Kõneta klient tema enda keeles ja võimalikult lihtsalt. – Gunnar Obolenski
  • Kui sa ei suuda otsingut piisavalt hästi tööle panna, siis peida see lihtsalt ära. Suuna kliente kasutama filtreid. – Külli Koort
  • Klientidele tuleb soovitada neid tooteid, mis on enim otsitud ja enim ostetud, mitte neid soovitusi, mis ettevõttele oleks kasumlikum. – Gunnar Obolenski
  • Inimesed tahavad kõike tasuta saada. Tausta transporti ei ole olemas. Klient maksab selle kinni, kas toote hinna marginaalis või siis maksab selle ostukorvil lisaks.  – Peep Kuld
  • Kui klient on mitu korda enda ostukorvi hüljanud, siis helista kliendile ja uuri tema käest, mis põhjusel ta on selle hüljanud. Oluline on personaalne suhtlus. Kui klient tunneb, et ta on kaasatud, siis ta annab ka vastuseid ja palju muud huvitavat infot. See muidugi eeldab seda, et sa tead, kes see klient on. – Gunnar Obolenski
  • E-pood ei tohi tekitada inimestes ängi. Kui ängi ei tekita, siis tuleb klienti aidata. – Viljo Vabrit
  • Pop-Up reklaamil ütle, mida klient peab tegema, kuid ära sega tema ostuprotsessi. Pop-up ei tohiks hüpata ette enne, kui klient ei ole e-poega saanud tutvuda. – Viljo Vabrit
  • Anna kliendile teada, et tema valitud toode ostukorvi lisamine õnnestus. – Viljo Vabrit
  • Suunake inimesi, pakkuge välja järgmine loogiline tegevus vastavalt teie müügilehtri sammudele. – Viljo Vabrit
  • Enne kui e-poes midagi tegema hakkate, siis küsige „Kes ma olen?“, „Kes on meie kliendid?“ – Tajo Oja
  • Online ja offline peavad üksteist peegeldama. Offline’is sa ei küsi kliendi käest sisse astudes kohe e-posti aadressi, mida tehakse üldjuhul online’is. - Tajo Oja
  • Vaata, kas sinu e-pood suudab tooteid samamoodi müüa, kui tavakaupluses teenindaja seda müüb. Tajo Oja
  • Laske enda e-poe tekstid kellelgi teisel üle vaadata. Tekstidel on palju hooletus- ja kirjavigu. Robert Kõrvits
  • Toodete tekste koostamisel mõelge, miks kliendil seda toodete peaks vaja minema. – Robert Kõrvits
  • Pakki lisage sooduskupong, kliendileht või väike maius -  see meeldib klientidele. – Harry Liipa
  • Toote pakendamisel arvestage toote suurusega ning pakendage ilusasti. – Harry Liipa
  • Muuda oma juriidilisi tekste inimsõbralikemaks. Näiteks õigus nõuda ettemaksu vs palume tasuda ettemaksu. - Signe Kõiv
  • Taganemisavalduse tüüpvorm võiks olla müügitingimuste all. – Signe Kõiv

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara