8. veebruar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

4 põhjust, miks tasub e-pood teha

Foto: Pixabay.com
Kui sul ei ole veel e-poodi, siis Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa toob välja neli head põhjust, miks tasub e-pood teha.

Detailsem ülevaade klientide tegevuse kohta

Füüsilises asukohas on keeruline näha, milline on klientide ostukäitumine. E-poe kaudu müües on Sul aga võimalik koguda informatsiooni klientide ostude ja külastussageduse kohta ning sellest lähtuvalt kujundada neile parim ostukogemus.

Laiahaardelisemad müügivõimalused

Kui Sinu pood paikneb Tallinnas, on vähetõenäoline, et kliendid lendaksid Stockholmist Sinu poodi oste sooritama. Internetis “asuva” poega määrad aga ise oma müügivõimekuse. E-kaubanduse abiga avardunud ligipääs annab Sinu toodetele võimaluse saada kiiresti rahvusvaheliseks kaubaks!

Kiirem kaubaringlus

Tänu e-kaubanduse suuremale müügivõimekusele ei pea Sinu tooted pikalt laoriiulitel seisma. Kui tegemist on kiiresti riknevate toodetega, vähendab kiirem kaubaringlus toodete riknemise ohtu. Kiire kaubaringlus võimaldab kaubal hooajaliselt vahelduda, mis pakub klientidele igal külastusel rohkem valikuid. Lisaks võimaldab kauba kiirem vaheldumine vaadelda suuremal hulgal andmeid, mille põhjal müüki veel enam hoogustada. Märkad, et mingit kaupa on müüdud rohkem? Varu järgmine kord neid tooteid rohkem või paku klientidele sama toote alternatiive.

Poe lahtiolekuajad ei piira enam müüki

Internetikaubanduse parim omadus on see, et poed on alati avatud. See on üks suurimaid mugavusi, mida oma klientidele pakkuda. E-poe omamine tähendab, et Sinu kliendid saavad sooritada oste just neile sobival ajal ja kohas. Kui klient soovib vaiksel pühapäeva hommikul jääda pidžaamat seljast võtmata koju, siis hoolimata sellest saab ta mugavalt sirvida Sinu ettevõtte virtuaalseid riiuleid. 24/7 kättesaadav teenus on parim asi, mida oma klientidele pakkuda ja tänu internetikaubandusele ei pea nad ostu sooritamiseks kodust lahkuma.

Autor: Kristjan Hiiemaa, Erply tegevjuht

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757