Colliers: Keskuste põhiprobleem on kattuvad kauplused

Colliers Internationali kinnisvaravahendusfirma pa
Colliers Internationali kinnisvaravahendusfirma partner Margus Tinno

Colliers Internationali kinnisvaravahendusfirma partner Margus Tinno sõnul pole põhiprobleem niivõrd kaubanduskeskuste pind ja selle hoogne lisandumine, kuivõrd poodide valik tarbijate jaoks ja kui palju on keskustes kattuvaid poode, kirjutab Ärileht.

„Eestis ei ole probleem kaubanduspinna mahus, vaid selles, mida kaubanduskeskused tarbijale pakuvad,“ lausus Tinno ning ettevõtte peaanalüütik Maksim Golovko ütles, et Kristiines, Ülemistes ja Rocca al Mares on vähemalt 50% rentnikke samad.

„Kas klient läheb selle pärast ühest linnaosast teise kaubanduskeskusesse?“ küsis Tinno. „Valik on väga sarnane ning kui arvestada, et uutesse keskustesse tulevad samad kauplused, siis see on probleem.“

Kaubandusettevõtete keskustesse minekul on kaks aspekti. Ettevõtted kardavad, et kui nad uues kaubanduskeskuses oma poodi ei ava, siis avab selle konkurent ja nemad kaotavad turuosa. Teine aspekt on see, et sama ettevõtja eri keskustes olevad poed võivad osutuda oma keti seniste poodide konkurentideks.

Loe pikemalt Ärilehest.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara