„Eestis ei ole probleem kaubanduspinna mahus, vaid selles, mida kaubanduskeskused tarbijale pakuvad,“ lausus Tinno ning ettevõtte peaanalüütik Maksim Golovko ütles, et Kristiines, Ülemistes ja Rocca al Mares on vähemalt 50% rentnikke samad.
„Kas klient läheb selle pärast ühest linnaosast teise kaubanduskeskusesse?“ küsis Tinno. „Valik on väga sarnane ning kui arvestada, et uutesse keskustesse tulevad samad kauplused, siis see on probleem.“
Kaubandusettevõtete keskustesse minekul on kaks aspekti. Ettevõtted kardavad, et kui nad uues kaubanduskeskuses oma poodi ei ava, siis avab selle konkurent ja nemad kaotavad turuosa. Teine aspekt on see, et sama ettevõtja eri keskustes olevad poed võivad osutuda oma keti seniste poodide konkurentideks.
Loe pikemalt Ärilehest.