L’Oreal müüb The Body Shopi

L’Oreal müüb The Body Shopi
L’Oreal müüb The Body Shopi

Prantsuse kosmeetikagigant l’Oreal teatas, et müüb maha kümme aastat tagasi ostetud The Body Shopi.

L’Oreal pole müügitehingut ise küll kommenteerinud, ent asjaga kursis inimeste sõnul on The Body Shopist loobumise põhjus selle kehvad müügitulemused. The Body Shopil on üle 3000 kaupluse kokku 66 riigis, sealhulgas Eestis.

Kuigi l’Oreali enda äri läheb hästi, täpsemad numbrid peaksid saabuma homme, siis The Body Shop on kosmeetikagigandi äridest üks kiratsevamaid. Küll on aga praeguseks teada, et 1976. aastal Briti ärinaise ning keskkonnaaktivisti Dame Anita Roddicki asutatud kosmeetikabränd on mitme teise firma huvi äratanud ehk ilmselt õnnestub see l’Orealil maha müüa.

L’Oreal ostis The Body Shopi 2006. aastal ning maksis 652,3 miljonit naela. Toona oli ostu põhjuseks inimeste suurenenud huvi loodussõbraliku kosmeetika vastu. Siis ütles praeguseks l’Oreali juhiks edenenud Jean-Paul Agon, et The Body Shopi brändi tahetakse märkimisväärselt laiendada ning ta näeb brändil suurt tulevikku.

Väljaanne Financial Times kirjutab, et The Body Shop moodustab väikese osa L’Oreali kogutuludest, mis eelmise aasta esimeses pooles ulatusid 12,89 miljardi euroni. Kogu aasta tulud peaksid jääma 25,85 miljardi juurde.

Finantsteenuseid pakkuva Raymond Jamesi analüütik Hermine de Bentzmann kirjutas möödunud nädalal, et võrreldes teiste konkurentidega peaks l’Oreali tulemused alanud aastal olema palju paremad, kuna ettevõte on tegev mitmes valdkonnas ning hoidnud oma äri võimalikult mitmekesisena. Ta märkis, et ettevõttel on palju potentsiaali kasutusele võtta uuenduslikke tehnoloogiaid ning samuti suudab l’Oreal kiiresti kohaneda turumuutustega.

Osale arutelus

  • Pille Ivask, kaasautor

    Pille Ivask, kaasautor

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara