1. märts 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Märts on Eestis juba 14-t korda Hea Teeninduse Kuu

Hea Teeninduse Kuu on ellu kutsutud selleks, et pöörata tähelepanu teenindajate tööle, mis peab inimestele looma positiivset meeleolu, aga on füüsiliselt ja vaimselt raske.

Teenindajad teevad igapäevaselt füüsiliselt ja vaimselt rasket tööd, samas ootavad inimesed teenindajatelt ka positiivset meeleolu ja suhtumist. 

Usume, et kui inimesed märkavad head teenindust ja annavad positiivset tagasisidet hea teeninduse pakkujatele, siis suureneb ka teenindajate soov teha oma tööd suurema innu ja rõõmuga. 

Hea Teeninduse Kuu üheks oluliseks mõtteks on väärtustada teenindaja ametit

Täna on teenindaja amet Eestis vähepopulaarne ja suhteliselt madalalt tasustatud ning seetõttu on teenindussektoris ka palju kiirelt vahetuvat tööjõudu. Soovime, et tulevikus oleks ka meil Eestis teenindaja amet sama populaarne nagu Soomes ja Rootsis, kus paljud töötajad on teenindaja ametit pidanud 10 ja enam aastat ning teenindajate palgatase üle 2500 euro/kuus nagu hetkel Soomes.

Silmast-silma suhtlus on teeninduses jätkuvalt kõige populaarsem

Uuringufirma Dive andmetel eelistab silmast-silma suhelda 97.6% klientidest. 

E-kirja teel toimub 86.7% ja telefonitsi 83.3% kliendisuhtlusest. Sotsiaalmeedia jääb juba kaugele maha 43%-ga. Need faktid näitavad jätkuvalt kui oluline on teenindaja amet, teenindaja isik, tema hoiak ja suhtlemisoskused.

Hea Teeninduse Kuul märkame ja kiidame tublisid teenindajaid ning parima teenindusega teeninduskohti

Teeninduskohtadele, millele kliendid on vähemalt 30. korral andnud positiivset tagasisidet, väljastatakse 13.aprillil, Tallinna Hea Teeninduse Päeval, tunnistus ja uksekleebis "Kliendid kiidavad 2017".

2016. aasta märtsis kiideti teenindajaid ja teeninduskohti 37857 korral ja enim kiitusi sai MyFitness spordiklubide kett. Millised teenindajad, teeninduskohad või organisatsioonid saavad sellel aastal klientidelt kõige rohkem kiita, selgub aprilli alguseks. 

Autor: Urmas Kõiv, Heateenindus.ee juht

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757