Aigro: E-poodidele oma usaldusindeks?

Chilli.ee juht Martin Aigro
Chilli.ee juht Martin Aigro

Jaanuari lõpus lisas Tarbijakaitseamet veebipoe Crazydeal musta nimekirja seoses suure hulga tarbijakaebustega. Crazydeal vastas artiklile öeldes, et neid tehakse “mustaks” ilma konteksti arvestamata, sest probleeme oli vaid 30 tehinguga kolmest tuhandest, ehk alla 1 protsendiga kogumahust.

“Iga ettevõte võib aeg-ajalt kliendipoolse kaebusega silmitsi seista, kuid öelda et see on standard, ohustab Eesti teeninduskultuuri ning teiste e-poodide mainet,” ütles Chilli juht Martin Aigro. “Kaubanduses, eriti e-kaubanduses, on ainus aktsepteeritav standard null kaebust.”

Tarbijakaitse andmetel pöördus 2016. aasta viimase kolme kuu jooksul Crazydeali tõttu nende poole 137 inimest. “Mis siis saab, kui käive on suurem? Me teenindame üle viie korra rohkem tellimusi kui Crazydeal vastavalt nende endi avalikustatud andmetele – kas me võiks siis endale lubada igas kvartalis 700 tarbijavaidlust?” küsis Aigro.

Aigro sõnul võiks Eesti E-kaubanduse Liit ja Tarbijakaitse mõelda avaliku tarbijavaidluste statistika või usaldusindeksi peale, mis tunnustaks hoolsamaid ettevõtteid. “Kui eesmärk on usaldust kodumaise e-kaubanduse vastu tõsta, siis see meede tõlgiks usalduse otsest kanalit pidi käibesse, motiveerides ettevõtteid kliendi soove ja muresid rohkem silmas pidama. Me võime üksteisel ju Tarbijakaitseameti perioodiliste väljavõtetega silma peal hoida, kuid tegelikult on see info oluline eelkõige tavatarbijale ning temani see nii selgelt ei jõua.”

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

KindlustusEst Kindlustusmaakler otsib MÜÜGISTRATEEGI

TALENTOR ESTONIA / In Re OÜ

23. juuni 2017

Expert otsib TV/AV TOOTEJUHTI

Expert Eesti OÜ

06. juuni 2017

Tarkvara

Usalda töögraafikud tarkvara hoolde

Lihtsad tarkvaralahendused aitavad ettevõtjatel pidada paremat arvestust töögraafiku ja palgamaksete üle ning vähendada seeläbi tekkivaid asjatut aja- ja rahakulu.

Kuidas kaupmehed saavad muuta kliendi kogemust?

Ajakiri Forbes toob välja 3 mõtet, kuidas kaupmehed saavad muuta kliendi kogemust kaupluses ja kaubanduskeskuses paremaks.

Blogid

Käsi­raamatud