Teise koha saavutas Merli Heitur, kes on Konplott Estonia ehete poe klienditeenindaja ning Lavende juhataja, kolmandale kohale tuli Agle Mandre, Telia Eesti AS telefonimüügi spetsialist.
Tartu konkursi žürii esinaine Olga Einasto, TÜ Raamatukogu teenindusosakonna juhi sõnul paistsid kõik finalistid silma oma julgusega, avatud hoiakuga ja hea eneseväljendusoskusega. Võitja, Mai Kastemäe eristus teistest veel äärmiselt hea kuulamisoskusega. Ta suutis kõige paremini välja selgitada kliendi probleemi, mõista tema pettumust, oli erakordselt aus ja siiras ning tegi kõik selleks, et säilitada kliendi lojaalsus.
Tartu parima teenindaja konkursil osales 94 teenindajat, kellest lõppvooru jõudis 75 ja finaali 10. Eelvoorud toimusid nelja tööpäeva jooksul (27.veebruar – 2.märts) heateenindus.ee internetilehel, kus lahendati erinevaid teenindussituatsioone.
Heateenindus.ee koostöös Tartu Linnavalitsuse ettevõtluse osakonnaga valib Tartu parimat teenindajat juba 2005. aastast.