Mis tingimused on Rimi’l private label toodetele?

Rimi private label toode
Rimi private label toode

Rimi Baltikumi private label direktor Andris Aire rääkis, et nende jaoks on partneri valikul esmatähtis just tema toodete kvaliteet, võime pakkuda tooteid soovitud mahus ning hind.

„Partnereid valime väga organiseeritult. Kutsume ise kohalikud ja rahvusvahelisi tarnijaid enda tooteid pakkuma.  Oluline on siinkohal ka mainida, et enne pakkumise tegemist on ka mõningad eeldused, milliseid tooteid soovime turule tuua vastavalt hinna ja kvaliteedi suhtele,“ rääkis Aire.

Pärast seda teevad nad otsuse kvaliteedi standardi ja konkreetse toote kvaliteedi, spetsifikatsiooni, hinnapakkumise ja tarnija võimekuse kohta toota soovitud koguses toodet. „See, mis puudutab värske toidu valimisse, siis selles osas on prioriteet kohalikel ettevõtetel, sest Eesti tarbija eelistab kohaliku päritoluga toodangut. Seega Eesti tarnijad on alati teretulnud oma pakkumistega,“ ütles Aire. Tema sõnul soovivad nad just värske toote puhul pakkuda kohalikku toodangut, sest muidu ei ole mõtet sellega turule tulla, sest turg ei võta toodet vastu.

Aire rõhutas, et nende private label toodete valiku puhul on väga oluline toote kvaliteet ning sama suhtumist ootavad nad ka enda potentsiaalselt partnerilt. „Kindlustamaks kõrgeim kvaliteet, valime enda partneriks need tootjad, kelle kvaliteedi juhtimissüsteem vastab rahvusvahelistele standarditele.“ Aire sõnul ei ole kahjuks kõikidel Eesti ja Baltikumi tootjatel kvaliteedijuhtimis standardit. Sellisel juhul saadab Rimi volitatud audiitori ettevõttesse, kes kontrollib potentsiaalset tootmist kohapeal, ennem kui koostööprotsess algab. „Ta kontrollib ja teeb kindlaks, kas tarnija suudab tagada private label toodete kvaliteeti vastavalt RImi nõuetele,“ selgitas Aire. Private label koostööpartnereid kontrollitakse pidevalt, et tagada toodete kõrge kvaliteet ja stabiilsus, olenemata tootja asukohast.

Keskmiselt võtab private label toote riiulile jõudmine aega umbes 9 kuud, kui partner on otsustanud koostöölepingule alla kirjutada. Vahepealse aja jooksul on nad läbi teinud mitmeid teste ja kvaliteedikontrolle ning degusteerimisi. „Ootame tootjaid ka toetama Rimi, mitte ainult toodete valimise perioodil vaid ka pärast seda, kui tooted on juba riiulil,“ ütles Aire. Tema sõnul võiks toetada näiteks toote turundustegevust või pakkuda uusi ideid seoses private label toodetega „Mõningad meie partnerid toetavad erinevate loteriide ja tarbijamängude läbiviimist, teevad pakkumise mix&match kampaaniasse, pakuvad tasuta tooteid degusteerimiseks, auhindu või reklaamivad ennast POS materjalidena ja webi bänneriga.“

Meil on rohkem kui 160 erinevat toodet, mis on tehtud Eestis. Mõningad näited

  • Farmi Piimatööstust – Rimi kohupiim, kohupiimakreem, Alpenrose kohuke ja jogurtijoogid.
  • Valio – Rimi piim, joogijogurtid, või
  • Värska Vesi – Arkta vesi
  • Viru Õlu – Arkta ja Rimi joogid
  • Teised tooteid, mis on Eestis toodetud : leib, muna, koogid, kalafileed, jäätis, juust

Rimi Eesti ostudirektor Margus Amor räägib 28. märtsil jaekettide-tootjate-hulgikaupmeeste ühisseminaril "Kuidas jaekettidega koostööd teha?" sellest, et kuidas müüvad private label tooted. 

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Majandustarkvara Profit – kõik mida ettevõtte juhtimiseks vajad

Majandustarkvara Profit pakub oma klientidele tasuta tarkvarauuendusi ja kasutajatuge, mis tähendab, et Profiti kliendid täiendavate lisakulutustega arvestama ei pea ning saavad alati töötada kõige kaasaegsema tarkvaraversiooniga. 

Statistika

Käsi­raamatud