Selgus Tallinna parim teenindaja 2017

Tallinna parimad teenindajad 2017
Tallinna parimad teenindajad 2017

16.03 toimus Tallinnas Jaan Poska nimelises majas meeleolukas „Tallinna parim teenindaja 2017“ ja "Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2017" konkursi finaal. 10 finalisti seast valiti välja Tallinna parim teenindaja 2017, kelleks on Merilin Männik, Põldma Kaubanduse AS müügikonsultant.

Teise koha saavutas Maria Ivanenko, kes on Swedbank AS-i kliendinõustaja, kolmandale kohale tuli Piret Kaev, Põldma Kaubanduse AS-i müügikonsultant.

Samal ajal toimus ka "Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2017" konkursi finaal, mille 10 finalisti seast valiti parimaks Danika Allika, Ergo Insurance SE kliendinõustaja Haapsalust.

Teisele kohale tuli Margit Ingver Olerex Eesti AS-i klienditeenindaja Jõgevalt ja kolmanda koha sai Urve Valdmaa, Swedbank  AS-i kliendinõustaja Viljandist.

Tallinna konkursi þürii esinaine Tallinna Teeninduskooli klienditeeninduse õpetaja Ilona Sääliku sõnul kasutas merilin julgelt ära kõik võimalused, et ennast parimal moel þüriile näidata. "Merilin oli tähelepanelik ja püüdis kõige enam astuda kliendi kingadesse, silmapaistev oli ka tema ausus ja empaatilisus." Lõpetuseks lisab Ilona, et Merilin oleks nagu meie oma koolist tulnud.

Eesti teiste piirkondade konkursi þürii esinaine Feelingstream.com juht ja teenuse disainer Terje Ennomäe kommenteeris Danika võitu sedasi, et Danika lõi oma sära, aktiivsusega, pealehakkamise, soovi ja tahtega olukorda lahendada. "Tuli nagu teisest maailmast." Danika ütles, et tema motoks on "Anna endast parim ja siis trumpa see üle."

Eesti teiste piirkondade parimad teenindajad 2017
Eesti teiste piirkondade parimad teenindajad 2017

Üheskoos 9.märtsil selgunud "Tartu parim teenindaja 2017" konkursi esikolmikuga suundutakse nüüd edasi "Eesti parim teenindaja 2017" konkursi finaal, mis saab toimuma 13.aprillil Tallinna Hea Teeninduse Päeva teises pooles. 

Tallinna parima teenindaja konkursil osales 191 ja Eesti teiste piirkondade konkursil 167 teenindajat ning kumbagi konkursi juurest 10 parimat teenindajat jõudis edasi finaali. Eelvoorud toimusid nelja tööpäeva jooksul (27.veebruar – 2.märts), kus lahendati erinevaid teenindussituatsioone, testiti teenindajate suhtlemisoskuseid ja teadmisi tarbijakaitseseaduse tundmise vallas.

Heateenindus.ee koostöös Tallinna Ettevõtlusametiga valib Tallinna parimat teenindajat juba 2006. aastast. Eesti teiste piirkondade parim teenindaja konkurss lisandus 2013. aastal.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Majandustarkvara Profit – kõik mida ettevõtte juhtimiseks vajad

Majandustarkvara Profit pakub oma klientidele tasuta tarkvarauuendusi ja kasutajatuge, mis tähendab, et Profiti kliendid täiendavate lisakulutustega arvestama ei pea ning saavad alati töötada kõige kaasaegsema tarkvaraversiooniga. 

Statistika

Käsi­raamatud