16. märts 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Selgus Tallinna parim teenindaja 2017

Tallinna parimad teenindajad 2017
Foto: Kert Kruusakivi
16.03 toimus Tallinnas Jaan Poska nimelises majas meeleolukas „Tallinna parim teenindaja 2017“ ja "Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2017" konkursi finaal. 10 finalisti seast valiti välja Tallinna parim teenindaja 2017, kelleks on Merilin Männik, Põldma Kaubanduse AS müügikonsultant.

Teise koha saavutas Maria Ivanenko, kes on Swedbank AS-i kliendinõustaja, kolmandale kohale tuli Piret Kaev, Põldma Kaubanduse AS-i müügikonsultant.

Samal ajal toimus ka "Eesti teiste piirkondade parim teenindaja 2017" konkursi finaal, mille 10 finalisti seast valiti parimaks Danika Allika, Ergo Insurance SE kliendinõustaja Haapsalust.

Teisele kohale tuli Margit Ingver Olerex Eesti AS-i klienditeenindaja Jõgevalt ja kolmanda koha sai Urve Valdmaa, Swedbank  AS-i kliendinõustaja Viljandist.

Tallinna konkursi žürii esinaine Tallinna Teeninduskooli klienditeeninduse õpetaja Ilona Sääliku sõnul kasutas merilin julgelt ära kõik võimalused, et ennast parimal moel žüriile näidata. "Merilin oli tähelepanelik ja püüdis kõige enam astuda kliendi kingadesse, silmapaistev oli ka tema ausus ja empaatilisus." Lõpetuseks lisab Ilona, et Merilin oleks nagu meie oma koolist tulnud.

Eesti teiste piirkondade konkursi žürii esinaine Feelingstream.com juht ja teenuse disainer Terje Ennomäe kommenteeris Danika võitu sedasi, et Danika lõi oma sära, aktiivsusega, pealehakkamise, soovi ja tahtega olukorda lahendada. "Tuli nagu teisest maailmast." Danika ütles, et tema motoks on "Anna endast parim ja siis trumpa see üle."

Eesti teiste piirkondade parimad teenindajad 2017
Foto: Kert Kruusakivi

Üheskoos 9.märtsil selgunud "Tartu parim teenindaja 2017" konkursi esikolmikuga suundutakse nüüd edasi "Eesti parim teenindaja 2017" konkursi finaal, mis saab toimuma 13.aprillil Tallinna Hea Teeninduse Päeva teises pooles. 

Tallinna parima teenindaja konkursil osales 191 ja Eesti teiste piirkondade konkursil 167 teenindajat ning kumbagi konkursi juurest 10 parimat teenindajat jõudis edasi finaali. Eelvoorud toimusid nelja tööpäeva jooksul (27.veebruar – 2.märts), kus lahendati erinevaid teenindussituatsioone, testiti teenindajate suhtlemisoskuseid ja teadmisi tarbijakaitseseaduse tundmise vallas.

Heateenindus.ee koostöös Tallinna Ettevõtlusametiga valib Tallinna parimat teenindajat juba 2006. aastast. Eesti teiste piirkondade parim teenindaja konkurss lisandus 2013. aastal.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757