17. märts 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

IM Arvutid AS'i asus juhtima Antti Adur

IM Arvutid uus juht Antti Adur
Foto: erakogu
Sportlandi pikaaegne turundusjuht Antti Adur asus 27. veebruarist juhtima IM Arvuteid.

“Viimased viis aastat, millal strateegiliselt Sportlandi kaubamärki arendasin, olid enesemõistvalt eeskujuks maailma parimad brändid ning nende tegevus nii globaalsel kui lokaalsel turul,“ rääkis IM Arvutite uus tegevjuht Antti Adur. Ta lisas, et maailma mainekaim ja võimsaim bränd Apple on alati olnud see, kellelt ka spordivaldkonnas on palju õppida. Ameerikas teevad Nike ja Apple ka strateegiliselt koostööd ning Apple’i tegevjuht Tim Cook on Nike pikaaegne juhatuse liige.

„Eestis ja teistes Baltimaades Sportlandi turundust tehes hakkas silma, et Apple ei kõneta piisavalt noori, ettevõtjaid ning ei räägi nendega kui inimene, kui bränd, vaid räägib nendega kui arvuti/IT produkt,“ selgitas Adur.

„Kindlasti on selliseid brände veelgi, mille turundust ja üleüldist äri saaks Baltimaades paremini teha, kuid Apple’i kasutamata potentsiaal jäi mulle kuidagi rohkem silma. Jaekaupmehena üritan alati mõelda esmajärgus kui meediaettevõtte juht ning alles siis kui oma erialaspetsialist,“ rääkis Adur

Uue tegevjuhi soovideks, mida ta tahab saavutada, on olla parim, esimene, tuntuim, elavaim ja ka äriliselt edukaim Apple’i müüja. „Innovaatilise tehnoloogia ja kaasaegsema elustiili edendaja ja propageerija Eestis ja Baltimaades,“ ütles Adur ning lisas, et vähimat eesmärki ei saaks püstitada, sest see pole Apple’i moodi ja ka tema moodi!

„Nii nagu ettevõtted vajavad verevahetus ning uusi ideid, vajab ka inimene uusi väljakutseid, selles ju paljuski eneseteostuse mõte seisnebki,“ rääkis Adur endise tegevjuhi Jaanus Treilmanni lahkumise põhjust. Uue juhi sõnul ootab ta huviga uusi koostöövõimalusi Jaanusega tema uutes väljakutsetes. 

Vaatamata asjaolule, et Sportlandi ambitsioon pole kunagi olnud võita suuri turundusauhindu, on nende turundusstrateegia ja –tegevus Aduri sõnul absoluutselt Eesti tipptase. „Olen panustanud Sportlandi turundustegevusse selle viie aasta jooksul oma hinge, suutmata seda võitu ise näha ja maitsta. Nüüd alles kliendi ja fännina näen, kui võimsalt tegelikult kannab Sportland oma õlgadel eeskõneleja rolli noorte elu parimaks, huvitavamaks ja emotsionaalsemaks muutmisel.“ Aduri sõnul tuleb iga viie aasta järel mõnele teisele ametikohale liikuda, et olla tippbrändidele omaselt kiire, terav ja relevantne. „Kuna Sportlandi sihtrühma kõnetavad samad omadussõnad, siis oli ainuõige otsus oma õpilasele ja Sportlandi Eesti uuele turundusjuhile Maarja Nigolile anda teatepulk edasi olukorras, kus turundusosakond muutub taas viis aastat nooremaks, teravamaks ning sihtrühma paremini tunnetavaks.“

Are Altraja ja Anti Kalle, kellele kuulub ka Sportland International, ettevõtetest on arenenud ja välja kasvanud palju edukaid juhte ning ettevõtjaid. Aduri sõnul on nende toetus oluline – mine ja valluta, tee oma unistused teoks, millal siis veel, kui mitte nüüd!. “Kuna Tartu Ülikooli paberite järgi olen puhtatõuline ärijuht, siis soovisin panna ennast proovile lisaks turunduse juhtimisele ka üldjuhtimises.”

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757