Uuring: 40% venelastel jätkub raha vaid toiduks

Lihalett
Lihalett

Ligikaudu 40 protsendil Venemaa elanikest jätkub raha vaid toidu ostmiseks, selgus veebruaris tehtud perekondade majandusliku seisu uuringust.

Uuringu tegid Venemaa rahvamajanduse ja riigiteenistuse akadeemia spetsialistid, vahendab lenta.ru

„Selle aasta veebruaris ulatus vaeste inimeste arv, kellel jätkub raha vaid söögi ostmiseks või ei jätku hästi sellekski, 40 protsendini vastanutest. Vastanutest 8 protsenti hindasid oma perekonna majandusliku seisu väga heaks, märkides, et neil jätkub raha ka auto ostmiseks,“ märkisid uuringu tegijad.

Majanduslik olukord võimaldab 37 protsendil vastanutest osta riideid ja 15 protsendil kodumasinaid. Lisaks näeb 5,8 protsenti, et Venemaa majanduslik seis on paranenud, näitavad uuringu materjalid.

Päev varem teatas Venemaa majandusarengu minister, et elanike reaalsissetulek kasvas jaanuaris üle 8 protsendi, see on esimene tõus kahe aasta järel.

Peaministri asetäitja sotsiaalküsimustes Olga Golodets ütles, et praegu riigis nähtav vaesus on unikaalne, sest see on töötavate inimeste vaesus ehk palgavaesus.

Inimeste osakaal, kellel on sääste, kahanes aastaga pea kolmandiku võrra, 55 protsendilt 40-le küsitlusele vastanute hulgast.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Expert otsib TV/AV TOOTEJUHTI

Expert Eesti OÜ

06. juuni 2017

KindlustusEst Kindlustusmaakler otsib MÜÜGISTRATEEGI

TALENTOR ESTONIA / In Re OÜ

23. juuni 2017

Tarkvara

Kuidas läks jaekettidel 2015. aastal ja millised on käesoleva aasta eesmärgid?

Uurides suuremate jaekettide majandusaasta aruendeid selgus, et kõige enam käivet suutis kasvatada Maxima Eesti (9%), samas lõpetati majandusaasta 2,5 miljoni suuruses kahjumis. Enamus jaekette suutsid enda käivet kasvatada, siis võrreldes aasta varasemaga oli väiksem käive Prisma Peremarketil ning ABC Supermarketil. Turuliider on jätkuvalt Coop Eesti. Loe, kuidas jaeketid ise kommenteerivad enda möödunud aasta tulemusi ning käesoleva aasta eesmärke.

Kuidas valida meiliturunduse tarkvara?

E-kirja sisu ja kirjasaatjate meililist on meiliturunduses võtmetähtsusega. Seetõttu on edukalt toimivate sõnumite A ja O platvorm või tarkvara, millele süsteem on üles ehitatud. Oma 10 aasta kogemusi meiliturunduse valdkonnast ja tarkvarast ning sellest, mis klientide arvates kõige paremini toimib, räägib Smaily asutaja ja tegevjuht Erkki Markus otseturunduse sarja viimases loos.

Blogid

Käsi­raamatud