Apranga kasvatas esimeses kvartalis käivet

Apranga kasvatas esimeses kvartalis käivet
Apranga kasvatas esimeses kvartalis käivet

Täna avaldas rõivakontsern Apranga esimese kvartali tulemused, millest selgub, et eestlased ostavad aina rohkem leedukate poodide kaupa.

Apranga märtsi käive oli 16,1 miljonit eurot – kasv võrreldes möödunud aasta sama ajaga oli 11,5 protsenti. Kolme kuu jaekäive oli kokku 47,8 miljonit eurot, mis oli 8,4 protsenti suurem kui mullu esimeses kvartalis. Riikide lõikes oli käibe kasv järgmine: Lätis 4,6; Leedus 6,5 ning Eestis lausa 21,8 protsenti.

Selle aasta esimese kolme kuuga renoveeris Apranga Group kaks kauplust: Kaunase Akropolise Bershka kaupluse ning kaupluse Riia Spice'i kaubanduskeskuses.

Esimese kvartali seisuga on Aprangal Balti riikides 183 kauplust.

Osale arutelus

  • Liina Laks

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara