Jetoili juhatuse liikme Virgo Arge sõnul on registreerunud klientide arv ja tellitud kütuse kogus lühikese aja kohta hea tulemus ning näitab, et e-kütuse avamine oli klientide vajadusi ja eelistusi silmas pidades õige samm. „E-kütuse portaali peamisteks eelisteks on mugavus, kiirus ja kasutamise lihtsus. Tellimust on võimalik esitada endale sobival ajal ööpäevaringselt ning teha seda mõne nupuvajutusega endale meelepärasest seadmest – arvutist, mobiiltelefonist või tahvelarvutist,“ ütles Arge.
Arge sõnul teeb portaali hulgikasutajale mugavaks ka see, et portaalis on võimalik näha kütuse lõpphinda koos kõikide kuludega tarnekohta. “Kütusemüügi hulgiäris hinnast rääkides mõeldakse tavapäraselt kütuse hinda terminalis, millele lisandub veel transpordi- ja krediidikulu. E-kütuses aga näidatakse lõplikku hinnapakkumist koos kütuseveo ja krediidikuluga kliendi määratud sihtkohta, mis on kahtlemata kliendi jaoks kõige mugavam lahendus,” ütles Arge.
Kütuseportaal e-kütus on suunatud hulgiklientidele, kellele kütus on olulise tähtsusega sisend igapäevases majandustegevuses ja kes tellivad korraga minimaalselt 1000 liitrit kütust. Kütuseportaalis e-kütus saab vaadata kütuste hindasid ja nende muutumist ajas, samuti personaalseid, asukohapõhiseid hinnapakkumisi, mis lisaks kütusehinnale sisaldavad juba ka kütuseveo- ja krediidikulu. Lõppkliendid saavad kütusehindasid vaadata ja tellimusi esitada ööpäevaringselt, tanklad ja vahendajad tööpäeviti hommikul kümnest keskööni.