Märtsis kasvas Eesti uute sõiduautode turg 10,4%

Märtsis kasvas Eesti uute sõiduautode turg 10,4%
Märtsis kasvas Eesti uute sõiduautode turg 10,4%

Rahulikumalt möödunud veebruari järel tegi uute sõiduautode turg Eestis taas suure tõusu kasvades 2016. aasta märtsiga võrreldes 10,4%.

Märtsis müüdi Eestis kokku 2232 uut sõiduautot, mis ületas möödunud aasta müügi 211 auto võrra. Esimese kvartali jooksul on Eestis müüdud 5869 uut sõiduautot ehk eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 8,1% enam.

Erinevate segmentide võrdluses müüdi märtsis enim väikeautosid, mille osakaal kogu müügist oli 21,6%. Hästi läksid kaubaks ka keskmised ja väiksemad maasturid, nende osakaal oli vastavalt 19,4 ja 18 protsenti. Märtsis osteti klientide poolt ka 6 elektriautot. Eksporti läks 172 sõiduautot.

Esikolmiku automarkide võrdluses moodustasid märtsis Toyota (436 müüdud sõiduautot), Škoda (292) ja Renault (148). Mudelitest oli populaarseim Toyota Avensis 115 autoga, järgnesid Škoda Octavia ja Toyota RAV4, vastavalt 113 ja 99 autoga.

Tõusulainel jätkas märtsis ka tarbesõidukite müük, milliseid anti klientidele üle 473 ehk 4,2% rohkem kui mullu märtsis. Esimese kvartali kokkuvõttes on Eestis müüdud 1436 uut tarbesõidukit ehk 9,8% võrra enam kui möödunud aasta samal perioodil. Markidest oli edukaim Citroen 64 sõidukiga, järgnesid Renault 59 ja Peugeot 47 tarbesõidukiga. Veokite segmendis tegi märtsis parima tulemuse 40 müüdud veokiga Volvo, järgnesid Scania 33 ja Mercedes-Benz 9 veokiga.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara