Tallinna Kaubamaja Grupi I kvartali käive kasvas 10,1%

Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puu
Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp

Tallinna Kaubamaja Grupi I kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu ulatus 150,7 miljoni euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 10,1%. Müügitulu suurenes mahult olulisemates tegevusvaldkondades, grupi esimese kolme kuu maksueelne kasum oli aasta varasemaga võrreldes ligi viiendiku võrra suurem, summas 6,1 miljonit eurot.

„Esimese kvartali tulemusega võib igati rahule jääda. Edu tagasid hästi planeeritud turunduskampaaniad, läbimõeldud kaubavalik, oskuslik varude juhtimine ning õigeaegselt tehtud investeeringud,“ sõnas Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. Headele tulemustele aitasid kaasa klientide seas menukad Kaubamaja ja Selveri e-poed. Selveri e-pood suurendas esimeses kvartalis läbimüüki 1,6 korda.

„Endiselt teeb rõõmu ka autokaubanduse segmendi hea seis ning jätkuv trend soetada uusi autosid. KIA müügiedu taga seisab tegelikult terve Baltikum, lisaks Eestile on need autod hästi vastu võetud ka Lätis ja Leedus,“ rääkis Puusepp. Kõige populaarsem mudel on KIA Sportage, mille müügile on kaasa aidanud edukad turunduskampaaniad.

Grupi tulevikust rääkides viitas Puusepp Selveri jõulistele laienemisplaanidele. Kevadel avatakse Tähesaju ja Balti Jaama Turu Selver, suvel Sepapaja Selver Ülemiste Technopolises ning sügisel Kristiine Kotka Tervisemaja Selver ja Laagri Selver. Lisaks on tähelepanu keskpunktis jätkuvalt ka grupi ettevõtete e-kaubanduse edasiarendused.

Selveri supermarketite 2017. aasta I kvartali konsolideeritud müügitulu oli 99,6 miljonit eurot, see on aastataguse perioodiga võrreldes 7,3% suurenenud. Supermarketite segmendi konsolideeritud maksueelne kasum oli 2017. aasta I kvartalis 2,8 miljonit eurot, kasv võrreldes aasta varasema tulemusega 0,3 miljonit eurot. Selveri kauplusteketti kuulub 47 kauplust, mille all on 89,6 tuhande ruutmeetri jagu müügipinda.

Kaubamajade ärisegmendi 2017. aasta esimese kolme kuu müügitulu oli 23,0 miljonit eurot, kasv eelmise aasta sama perioodiga oli 4,0%. Kaubamajade 2017. aasta esimese kvartali maksueelne kasum oli 0,1 miljonit eurot, mis oli aastatagusest tulemusest 0,2 miljoni euro võrra parem.

Grupi autokaubandussegmendi 2017. aasta esimese kvartali müügitulu oli 24,2 miljonit eurot. Müügitulu kasvas võrreldes eelmise aastaga 32,9%, sealhulgas suurenes KIAde müügitulu 56,7%. Aasta esimesel kolmel kuul müüdi kokku 1116 uut sõidukit. Segmendi 2017. aasta esimese kvartali maksueelne kasum oli 1,2 miljonit eurot, mis ületas eelmise aasta võrreldava perioodi kasumit 0,8 miljoni euro võrra.

Gruppi kuuluvate jalatsikaupluste müügitulu 2017. aasta I kvartalis oli 2,6 miljonit eurot, see oli eelmise aasta sama perioodi tulemusest 7,9% parem. Kvartali kahjumiks kujunes 0,8 miljonit eurot, mis oli aasta varasemast tulemusest nõrgem 0,3 miljoni euro võrra.

Kinnisvara-ärisegmendi 2017. aasta I kvartali grupiväline müügitulu oli 1,2 miljonit eurot, see jäi möödunud aastaga võrreldes samale tasemele. Kinnisvarasegmendi 2017. aasta I kvartali maksueelseks kasumiks kujunes 2,9 miljonit eurot, mis on 4,4% parem eelmise aasta samal perioodi tulemusest.  

Tallinna Kaubamaja Grupi ASi kuuluvad Kaubamaja AS, Selver AS, Selver Latvia SIA, Kulinaaria OÜ, Viking Security AS, Tallinna Kaubamaja Kinnisvara AS, Tartu Kaubamaja Kinnisvara OÜ, UAB TKM Lietuva, SIA TKM Latvija, KIA Auto AS, AS Viking Motors, KIA Auto UAB, Forum Auto SIA, TKM Auto OÜ, OÜ TKM Beauty, OÜ TKM Beauty Eesti, AS TKM King ning Rävala Parkla AS. Tallinna Kaubamaja Grupi 2016. aasta konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 598,4 miljonit eurot. Ettevõtte aktsiad on alates 1996. aastast noteeritud Tallinna Börsil. 2016. aastal töötas grupi ettevõtetes keskmiselt 4079 inimest.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara