Tartus avab uksed teine H&M

H&M avab Tartus oma teise kaupluse
H&M avab Tartus oma teise kaupluse

Rahvusvaheline rõivakett H&M, H&M Hennes & Mauritz AB, mis pakub moodi ja kvaliteeti parima hinnaga jätkusuutlikul viisil, avab 29. aprillil kell 10 oma teise kaupluse Tartus Lõunakeskuses.

Ühekorruseline ligi 1900 m² H&Mi kauplus pakub suures valikus moodi naistele, meestele, noortele, lastele ning kodule. ,,Meil on hea meel teatada, et meie Tartu ning Lõuna-Eesti kliendid saavad nüüdsest valida kahe kaupluse vahel, mis pakuvad mõlemad inspireerivat ja kvaliteetset kaubavalikut. Tartu teise kaupluse avame uuenenud Lõunakeskuses,“ tõdeb H&Mi Soome ja Baltikumi juht Marika Pyykkö. ,,Uues Tartu H&Mis hakkab kliente rõõmustama ka senini Kvartali keskuse kaupluses asunud koduosakond H&M Home,“ lisab Pyykkö.

Uus H&Mi kauplus avatakse Lõunakeskuses 29. aprillil kell 10. 

Avamise puhul valib oma lemmikud H&M Home’i kodukaupade hulgast välja rahvusvaheliselt armastatud Tartu sisekujundaja, sisustusblogija ning -stilist Anu Tammiste

Esimesed H&Mi kauplused Eestis avati 2013. aastal ning pärast uue poe avamist Tartus on ettevõttel Eestis kokku üheksa kauplust.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara