Linnapea kuulutas Tartu Eesti kinopealinnaks

Apollo Kino tegevjuht Rauno Stüff ja Tartu linnape
Apollo Kino tegevjuht Rauno Stüff ja Tartu linnapea Urmas Klaas

Apollo Kino avas nädalavahetusel Tartus Euroopa moodsaima kinokeskuse. Pidulikul avamisel kuulutas linnapea Urmas Klaas Tartu Eesti kinopealinnaks.

Klaasi sõnul avati just Tartus aastal 1908 esimene paikkino ja ka tänasel päeval toimub linnas filmivaldkonnas erakordselt aktiivne tegevus. “Nüüd, kui siin on ka Euroopa moodsaim kinokeskus, võib Tartut tõepoolest pidada Eesti kinopealinnaks,” tunnistas ta.

Apollo Kino tegevjuht Rauno Stüff kinnitas, et uus kino, kus kõigis kuues saalis on moodsaimad laserprojektorid, muudab Tartu suurima laserprojektorite kontsentratsiooniga linnaks maailmas. “Lisame sinna juurde ruumilist heli pakkuva Dolby Atmos tipptasemel helisüsteemi, iseteeninduskohviku, automaatkassad ja eritellimusel valmistatud neljad eritüübilised istmed, siis saamegi kui mitte kogu maailma, siis vähemalt Euroopa uhkeima kino,” ütles Stüff.

Kuue kinosaaliga 3500 ruutmeetril laiuvas uues Lõunakeskuse Apollos on ligi 1000 kohta, mis kahekordistab Tartu kinokohtade arvu. Kinokeskuses asub ka esimene Apollo MAX esindusaal ning ruumid laste sünnipäevade korraldamiseks. Kino avamisse investeeriti ligi 2,5 miljonit eurot.

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Expert otsib TV/AV TOOTEJUHTI

Expert Eesti OÜ

06. juuni 2017

KindlustusEst Kindlustusmaakler otsib MÜÜGISTRATEEGI

TALENTOR ESTONIA / In Re OÜ

23. juuni 2017

Tarkvara

Kuidas läks jaekettidel 2015. aastal ja millised on käesoleva aasta eesmärgid?

Uurides suuremate jaekettide majandusaasta aruendeid selgus, et kõige enam käivet suutis kasvatada Maxima Eesti (9%), samas lõpetati majandusaasta 2,5 miljoni suuruses kahjumis. Enamus jaekette suutsid enda käivet kasvatada, siis võrreldes aasta varasemaga oli väiksem käive Prisma Peremarketil ning ABC Supermarketil. Turuliider on jätkuvalt Coop Eesti. Loe, kuidas jaeketid ise kommenteerivad enda möödunud aasta tulemusi ning käesoleva aasta eesmärke.

Kuidas kaupmehed saavad muuta kliendi kogemust?

Ajakiri Forbes toob välja 3 mõtet, kuidas kaupmehed saavad muuta kliendi kogemust kaupluses ja kaubanduskeskuses paremaks.

Blogid

Käsi­raamatud