Tallink Silja Line püsikliendiprogramm Club One muutub digitaalseks

Tallink Silja Line püsikliendiprogramm Club One mu
Tallink Silja Line püsikliendiprogramm Club One mu

Läänemere piirkonna üks suurimaid, 2,2 miljoni kasutajaga Tallink Silja Line’i püsikliendiprogramm Club One muutub senisest plastkaardist digitaalseks kliendikaardiks.

“Oleme tänaseks jõudnud olukorda, kus ühelgi Tallink Silja Line kuueteistkümnel laeval plastkaarti enam vaja ei ole ning kõik tehingud saab teha digitaalselt mobiiltelefoni abil. Järgmise sammuna tahame jõuda merelt maa peale ning tagada ka seal digikaardi kasutuse,” märkis Club One juht Helena Raud.

“Kui laiemalt vaadata, siis plastkaartide aeg hakkab ümber saama, klient ootab kasutusmugavust ning tulevik kuulub pöördumatult äpp-idele ja digikaartidele,” tähendas Raud. 

Club One püsikliendiprogramm loodi 7. mail 2007. aastal ning juba 2011. aastaks koondas see miljonit inimest üle maailma. Enamus liikmetest on pärit Läänemere piirkonna riikidest: Soomest, Eestist, Rootsist ja Lätist. Kokku on liikmeid 88 erinevast riigist, sealhulgas näiteks ka Hiinast, Kanadast ja Indiast. Club One kaartidega tehakse laevadel päevas ca 75 000 tehingut. 

Alates ülemöödunud aastast on programmiga liitumine tasuta. Club One lojaalsusprogramm pakub oma klientidele unikaalseid hüvesid, mis on seotud reisimisega Läänemere piirkonnas. Allahindluseid pakutakse nii reisijapiletitele kui ka pardaostudele. Lisaks on Club One püsikliendiprogrammil arvukalt teisi koostööpartnereid.

Tallinki ja Silja Line’i reisijate jaoks on liikmelisuse suurimaks väärtuseks reisidega kogunevad boonuspunktid, mille eest saavad kliendid osta uusi reise kõikidesse ettevõtte sihtkohtadesse. Laevapiletite ost ongi olnud liikmete senine populaarseim valik, lisaks on levinud boonuspunktide kasutamine Tallinki hotellides toakategooria tõstmiseks. 

AS Tallink Grupp on juhtivaid reisijate- ja kaubaveoteenuse pakkujaid Läänemere põhjapoolsemal alal. Ettevõttele kuulub 16 laeva ning firma sõidab Tallinki ja Silja Line`i kaubamärkide all kuuel erineval laevaliinil. AS Tallink Grupp annab tööd ligi 7000 inimesele ning teenindab aastas 9,5 miljonit reisijat.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara