Uute sõiduautode turg jätkas tõusulainel ka aprillis

Toyota
Toyota

Eestis jätkus uute sõiduautode turul tõus ka aprillis, mil müüginumbrid kasvasid möödunud aastaga võrreldes 4,3%.

Aprilis müüdi Eestis kokku 2226 uut sõiduautot, mida oli 92 võrra rohkem kui mullu aprillis. Nelja kuuga on meil müüdud kokku 8095 uut sõiduautot, mis ületab eelmise aasta sama perioodi müügi 7 protsendiga. Sealjuures on tänavu pidevalt kasvanud uute sõiduautode osakaal kogu impordist ja aprillis oli see 54%.

Segmentidest oli aprillis suurim osakaal väiksematel keskklassi autodel, mis moodustasid 23,5% kõigist müüdud autodest. Järgnesid keskmised maasturid ja keskautod. Samas aga kasvas aprillis enim väikeautode müük ja seda koguni 51% võrreldes mulluse aprilliga. Elektriautosid ei ostetud aprillis ühtegi. Eksporti läks 138 uut sõiduautot.

Automarkidest oli aprillis edukaim Toyota 400 müüdud sõiduautoga. Järgnesid Škoda ja Volkswagen, milliseid müüdi vastavalt 278 ja 191. Nelja kuu kokkuvõttes on esikolmik sama. Mudelitest oli aprillis populaarseim Škoda Octavia, milliseid läks kaubaks 120 tükki. Volkswagen Passateid müüdi 91 ja kolmandaks enim müüdi Toyota Avensise mudeleid, kokku 84.

Tarbesõidukite müük jätkas aprillis samuti tõusu ja neid müüdi kokku 506 ehk 8,8% võrra enam kui möödunud aasta aprillis. Nelja kuu kokkuvõttes on tänavu aga uute tarbesõidukite müük kasvanud 9,5%. Markidest oli edukaim Citroen 70 müüdud sõidukiga ja esikolmikusse mahtusid ka Renault ja Volkswagen, vastavalt 64 ja 46 müüdud tarbesõidukiga. Veokite segmendis tegi aprillis hea müügitulemuse Scania, milliseid müüdi 41 veokit. Volvo veokeid müüdi 14 ja Mercedes-Benzi omi 8.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara