Uute sõiduautode turg jätkas tõusulainel ka aprillis

Toyota
Toyota

Eestis jätkus uute sõiduautode turul tõus ka aprillis, mil müüginumbrid kasvasid möödunud aastaga võrreldes 4,3%.

Aprilis müüdi Eestis kokku 2226 uut sõiduautot, mida oli 92 võrra rohkem kui mullu aprillis. Nelja kuuga on meil müüdud kokku 8095 uut sõiduautot, mis ületab eelmise aasta sama perioodi müügi 7 protsendiga. Sealjuures on tänavu pidevalt kasvanud uute sõiduautode osakaal kogu impordist ja aprillis oli see 54%.

Segmentidest oli aprillis suurim osakaal väiksematel keskklassi autodel, mis moodustasid 23,5% kõigist müüdud autodest. Järgnesid keskmised maasturid ja keskautod. Samas aga kasvas aprillis enim väikeautode müük ja seda koguni 51% võrreldes mulluse aprilliga. Elektriautosid ei ostetud aprillis ühtegi. Eksporti läks 138 uut sõiduautot.

Automarkidest oli aprillis edukaim Toyota 400 müüdud sõiduautoga. Järgnesid Škoda ja Volkswagen, milliseid müüdi vastavalt 278 ja 191. Nelja kuu kokkuvõttes on esikolmik sama. Mudelitest oli aprillis populaarseim Škoda Octavia, milliseid läks kaubaks 120 tükki. Volkswagen Passateid müüdi 91 ja kolmandaks enim müüdi Toyota Avensise mudeleid, kokku 84.

Tarbesõidukite müük jätkas aprillis samuti tõusu ja neid müüdi kokku 506 ehk 8,8% võrra enam kui möödunud aasta aprillis. Nelja kuu kokkuvõttes on tänavu aga uute tarbesõidukite müük kasvanud 9,5%. Markidest oli edukaim Citroen 70 müüdud sõidukiga ja esikolmikusse mahtusid ka Renault ja Volkswagen, vastavalt 64 ja 46 müüdud tarbesõidukiga. Veokite segmendis tegi aprillis hea müügitulemuse Scania, milliseid müüdi 41 veokit. Volvo veokeid müüdi 14 ja Mercedes-Benzi omi 8.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Expert otsib TV/AV TOOTEJUHTI

Expert Eesti OÜ

06. juuni 2017

KindlustusEst Kindlustusmaakler otsib MÜÜGISTRATEEGI

TALENTOR ESTONIA / In Re OÜ

23. juuni 2017

Tarkvara

Kuidas hoiduda kaardimakse pettustest?

LHV pank ja Eesti interneti kaardimakseid pakkuv ettevõte EveryPay on kokku pannud kaubanduse turvariskide maandamise artiklitesarja avaloos rida hoiatusi ja soovitusi, mida jälgida kaardimaksete turvalisuse tagamiseks e-kaubanduses.

E-kaubanduse kasutamine on tõusuteel

Internetti võib tänapäeval pidada üsna arvestatavaks kaubanduse ergutajaks. Kui veel 20 aastat tagasi tegid inimesed oma ostud poodides kohapeal, siis tänapäeval on võimalik oste mugavalt sooritada ka kodust lahkumata, kirjutab statisikablogis Statistikaameti vanemanalüütik Jaanika Ait.

Blogid

Käsi­raamatud