Arsenali keskuse rentnik: siin ei käi kedagi

Arsenali keskus
Arsenali keskus

Möödunud aasta sugusel avatud Arsenali keskuse kauplused söövad end kahjumisse, sest kliendid külastavad vaid toidupoodi, kirjutab Ärileht.

Büroo-, kunsti-, ja käsitöötarbeid müüva Brigitta Äri juht Maarika Sibrits ütles, et sai just kuulõpu arvestusega ühele poole ja selgus kurb tõde, kus Viljandi kauplus teeb poole suuremat käivet, kui Arsenali keskuses asuva poe oma. Ta toob põhjuseks asjaolu, et keskus on värske ja reklaami tehakse vähe. „Maksame üüriks päris korraliku summa ja me ei näe, et meie heaks selle raha eest eriti midagi tehakse,“ ütles ta.

„Kui nii edasi läheb, siis tuleb otsustada, kas panna uksed kinni või mitte,“ sõnas käsitööehete kaupluse Pärl omanik Tiina Raja, kes on käinud ka keskuse juhatusega pea olematust külastatavusest rääkimas, kuid saanud vastuseks, et kõik on korras. „Neil on ustel loendurid, mis märgivad ära, kui palju inimesi keskuses käib, kuid need ei tee vahet, kas inimesed lähevad ainult Selverisse või tulevad ka poodidesse.“ Loe sellest pikemalt Ärilehest.

Selver on Arsenali keskuses väga rahul. "Võib isegi öelda, et klientide huvi ja käibetase ületab esialgu püstitatud ootusi," ütles Selveri kommunikatsioonispetsialist Karl-Villiam Vaserik. Tema sõnul on tegemist Tallinna ühe jõulisemalt areneva ja perspektiivika piirkonnaga ning Arsenali keskus on kahtlemata üks kaasaegsemaid arendusi piirkonnas. "Arsenali keskus on võimaldanud luua Kalamaja ja Kopli vahele hästi sobituva ning põneva kogukonna tõmbekeskuse," ütles ta. 

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Expert otsib TV/AV TOOTEJUHTI

Expert Eesti OÜ

06. juuni 2017

KindlustusEst Kindlustusmaakler otsib MÜÜGISTRATEEGI

TALENTOR ESTONIA / In Re OÜ

23. juuni 2017

Tarkvara

Ebaturvalised makseterminalid on ohuks nii kliendile kui ka kauplejale

Kui sularahaga arveldamise juures on selge, kui palju klient toote või teenuse eest maksab, siis kaardimaksel liigub justkui virtuaalne raha, millega toimuvate probleemide puhul mõjutab usalduse kadumine negatiivselt kõiki osapooli: klienti, kaupmeest, panka ja pangaterminali omanikku. Kuidas sellist olukorda vältida ning millest oleneb makseterminalide turvalisus, selgitab Ellore OÜ tegevjuht Alar Alumaa turvariskide maandamise artiklitesarja teises loos.

Usalda töögraafikud tarkvara hoolde

Lihtsad tarkvaralahendused aitavad ettevõtjatel pidada paremat arvestust töögraafiku ja palgamaksete üle ning vähendada seeläbi tekkivaid asjatut aja- ja rahakulu.

Blogid

Käsi­raamatud