Telia uues peakontoris tervitab kliente humanoidrobot Pepper

Humanoidrobot Pepper
Humanoidrobot Pepper

Hansab tõi Telia uude, vastavatud peakontorisse innovaatilise kliendiregistreerimise- ja ruumihaldussüsteemi, mille kasutamisel assisteerib kliente humanoidrobot Pepper.

Telia uus peakontor eristub tüüpilisest kontoritöö keskkonnast. Üles seatakse tegevuspõhine kontor, kus iga inimene saab valida, kus ja kellega ta hetkel koos töötab. Seetõttu on kiire, lihtne ja automatiseeritud kliendiregistreerimise- ja ruumihaldussüsteem eriti oluline.

Kliendialal aitab külalisi vastu võtta, registreerimistoiminguid teha ja töötajaid klientidest teavitada sotsiaalne suhtlusrobot Pepper. Tulevikus on plaanis lisada Pepperile lisafunktsionaalsust, et tehisassistent lahutaks klientide meelt ning jagaks soovijatele infot Telia toodete kohta ja seda lisaks peakontorile ka Telia esindustes üle Eesti.

Pepper on Baltikumis ainulaadne. “On selge, et robootika on muutumas meie elu osaks ning oleme Hansabiga võtnud eesmärgiks seda suunda meie koduturgudel arendada. Täna paneme rõhku kliendikogemuse arendamisele ja Pepper oli selleks esimene loogiline samm. Sellised lahendused aitavad teatud äriprotsesse tõhusamaks muuta,” kommenteeris Hansab Group’I innovatsioonijuht Priit Ivanov. Ta lisab, et humanoidroboti eesmärk ei ole inimtööjõudu asendada. “Robotite abil saame teenuseid efektiivsemaks muuta. Inimesed peavad ikka olema, kuid nemad saavad keskenduda keerulisematele ülesannetele”.

Softbank Robotics’i toodetav Pepper on esimene robot, kes suudab tuvastada inimese emotsioone ja kõnemaneere ning vastavalt nendele valida ka sobiva suhtlusstiili. Pepperi peamisteks kasutusvaldkondadeks täna on büroode administreerimine, kauplustes toodete tutvustamine, lennujaamade check-in assisteerimine, järjekorrasüsteemid ja meelelahutus. Lisaks ärivaldkondadele on Pepper populaarne ka koduse meelelahutajana. Softbank Robotics on tänaseks müünud üle 10 000 Pepper roboti ning seda kasutab rohkem kui 2000 ettevõtet üle maailma.

Pepperit võib kohata ka 11. oktoobril toimuval Kaubanduse Aastakongressil 2017 Tallinna Lauluväljakul. 

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Expert otsib TV/AV TOOTEJUHTI

Expert Eesti OÜ

06. juuni 2017

KindlustusEst Kindlustusmaakler otsib MÜÜGISTRATEEGI

TALENTOR ESTONIA / In Re OÜ

23. juuni 2017

Tarkvara

Kuidas läks jaekettidel 2015. aastal ja millised on käesoleva aasta eesmärgid?

Uurides suuremate jaekettide majandusaasta aruendeid selgus, et kõige enam käivet suutis kasvatada Maxima Eesti (9%), samas lõpetati majandusaasta 2,5 miljoni suuruses kahjumis. Enamus jaekette suutsid enda käivet kasvatada, siis võrreldes aasta varasemaga oli väiksem käive Prisma Peremarketil ning ABC Supermarketil. Turuliider on jätkuvalt Coop Eesti. Loe, kuidas jaeketid ise kommenteerivad enda möödunud aasta tulemusi ning käesoleva aasta eesmärke.

Kuidas valida meiliturunduse tarkvara?

E-kirja sisu ja kirjasaatjate meililist on meiliturunduses võtmetähtsusega. Seetõttu on edukalt toimivate sõnumite A ja O platvorm või tarkvara, millele süsteem on üles ehitatud. Oma 10 aasta kogemusi meiliturunduse valdkonnast ja tarkvarast ning sellest, mis klientide arvates kõige paremini toimib, räägib Smaily asutaja ja tegevjuht Erkki Markus otseturunduse sarja viimases loos.

Blogid

Käsi­raamatud