Autor: Kaubandus.ee • 11. mai 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Telia uues peakontoris tervitab kliente humanoidrobot Pepper

Humanoidrobot Pepper
Foto: Hansab
Hansab tõi Telia uude, vastavatud peakontorisse innovaatilise kliendiregistreerimise- ja ruumihaldussüsteemi, mille kasutamisel assisteerib kliente humanoidrobot Pepper.

Telia uus peakontor eristub tüüpilisest kontoritöö keskkonnast. Üles seatakse tegevuspõhine kontor, kus iga inimene saab valida, kus ja kellega ta hetkel koos töötab. Seetõttu on kiire, lihtne ja automatiseeritud kliendiregistreerimise- ja ruumihaldussüsteem eriti oluline.

Kliendialal aitab külalisi vastu võtta, registreerimistoiminguid teha ja töötajaid klientidest teavitada sotsiaalne suhtlusrobot Pepper. Tulevikus on plaanis lisada Pepperile lisafunktsionaalsust, et tehisassistent lahutaks klientide meelt ning jagaks soovijatele infot Telia toodete kohta ja seda lisaks peakontorile ka Telia esindustes üle Eesti.

Pepper on Baltikumis ainulaadne. “On selge, et robootika on muutumas meie elu osaks ning oleme Hansabiga võtnud eesmärgiks seda suunda meie koduturgudel arendada. Täna paneme rõhku kliendikogemuse arendamisele ja Pepper oli selleks esimene loogiline samm. Sellised lahendused aitavad teatud äriprotsesse tõhusamaks muuta,” kommenteeris Hansab Group’I innovatsioonijuht Priit Ivanov. Ta lisab, et humanoidroboti eesmärk ei ole inimtööjõudu asendada. “Robotite abil saame teenuseid efektiivsemaks muuta. Inimesed peavad ikka olema, kuid nemad saavad keskenduda keerulisematele ülesannetele”.

Softbank Robotics’i toodetav Pepper on esimene robot, kes suudab tuvastada inimese emotsioone ja kõnemaneere ning vastavalt nendele valida ka sobiva suhtlusstiili. Pepperi peamisteks kasutusvaldkondadeks täna on büroode administreerimine, kauplustes toodete tutvustamine, lennujaamade check-in assisteerimine, järjekorrasüsteemid ja meelelahutus. Lisaks ärivaldkondadele on Pepper populaarne ka koduse meelelahutajana. Softbank Robotics on tänaseks müünud üle 10 000 Pepper roboti ning seda kasutab rohkem kui 2000 ettevõtet üle maailma.

Pepperit võib kohata ka 11. oktoobril toimuval Kaubanduse Aastakongressil 2017 Tallinna Lauluväljakul. 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757