Tarbijakaitseamet kutsub ettevõtjaid lastekaupadele ohutusele keskenduvale Suunanäitajale

nukud
nukud

25. mail toimub ettevõtjaile tarbijakaitseameti ja Eesti kaubandus-tööstuskoja ühine infopäev Suunanäitaja, mis keskendub lastekaupade müügile, ohutusele ja turundusele seatud nõuetele.

Infopäeval „Suunanäitaja – lastekaupade müüginõuded, ohutus ja turundus“ antakse ettevõtjaile ülevaade kehtivatest õigusaktidest ja nõuetest, millega ettevõtjad iga päev kokku puutuvad.

Ettevõtjad saavad vastused küsimustele, millised on üldnõuded toodete ohutusele, millised on mänguasjade, lapsehooldustoodete ja lasterõivaste ohutusele ja märgistusele kehtivad nõuded. Tutvustatakse RAPEX süsteemi, mis aitab ettevõtjail hoiduda ja ära tunda ohtlikke tooteid. Räägitakse toodete testimisest, turult tagasi kutsumisest ja ohtlikest toodetest teavitamisest.

Lisaks räägitakse, mida jälgida lastekaupade müügil e-poes ning mis on 14-päevane taganemisõigus ja pretensiooni esitamise õigus. Tarbijakaitseamet tutvustab ebaausate kauplemisvõtete olemust, millest kauplejatel tuleb hoiduda ning mida jälgida lastele suunatud reklaamides. Selgitatakse ka kaebuste lahendamise võimalusi.

Tutvu infopäeva programmiga SIIN. 

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Expert otsib TV/AV TOOTEJUHTI

Expert Eesti OÜ

06. juuni 2017

KindlustusEst Kindlustusmaakler otsib MÜÜGISTRATEEGI

TALENTOR ESTONIA / In Re OÜ

23. juuni 2017

Tarkvara

Kuidas läks jaekettidel 2015. aastal ja millised on käesoleva aasta eesmärgid?

Uurides suuremate jaekettide majandusaasta aruendeid selgus, et kõige enam käivet suutis kasvatada Maxima Eesti (9%), samas lõpetati majandusaasta 2,5 miljoni suuruses kahjumis. Enamus jaekette suutsid enda käivet kasvatada, siis võrreldes aasta varasemaga oli väiksem käive Prisma Peremarketil ning ABC Supermarketil. Turuliider on jätkuvalt Coop Eesti. Loe, kuidas jaeketid ise kommenteerivad enda möödunud aasta tulemusi ning käesoleva aasta eesmärke.

Kuidas kaupmehed saavad muuta kliendi kogemust?

Ajakiri Forbes toob välja 3 mõtet, kuidas kaupmehed saavad muuta kliendi kogemust kaupluses ja kaubanduskeskuses paremaks.

Blogid

Käsi­raamatud