Tarbijakaitseamet kutsub ettevõtjaid lastekaupadele ohutusele keskenduvale Suunanäitajale

nukud
nukud

25. mail toimub ettevõtjaile tarbijakaitseameti ja Eesti kaubandus-tööstuskoja ühine infopäev Suunanäitaja, mis keskendub lastekaupade müügile, ohutusele ja turundusele seatud nõuetele.

Infopäeval „Suunanäitaja – lastekaupade müüginõuded, ohutus ja turundus“ antakse ettevõtjaile ülevaade kehtivatest õigusaktidest ja nõuetest, millega ettevõtjad iga päev kokku puutuvad.

Ettevõtjad saavad vastused küsimustele, millised on üldnõuded toodete ohutusele, millised on mänguasjade, lapsehooldustoodete ja lasterõivaste ohutusele ja märgistusele kehtivad nõuded. Tutvustatakse RAPEX süsteemi, mis aitab ettevõtjail hoiduda ja ära tunda ohtlikke tooteid. Räägitakse toodete testimisest, turult tagasi kutsumisest ja ohtlikest toodetest teavitamisest.

Lisaks räägitakse, mida jälgida lastekaupade müügil e-poes ning mis on 14-päevane taganemisõigus ja pretensiooni esitamise õigus. Tarbijakaitseamet tutvustab ebaausate kauplemisvõtete olemust, millest kauplejatel tuleb hoiduda ning mida jälgida lastele suunatud reklaamides. Selgitatakse ka kaebuste lahendamise võimalusi.

Tutvu infopäeva programmiga SIIN. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara