Pakendikeskus: e-kaubanduse kiire kasv suurendab nõudlust väikepakendite järgi

pakendid, karton, väikepakend
pakendid, karton, väikepakend

Eestis kiiresti kasvav e-kaubandus on oluliselt suurendanud nõudlust väikepakendite järgi. Näiteks kasvas müügitulu posti või interneti teel kaupu müüvates kauplustes märstis eelmise aastaga võrreldes 33%.

„Pakiautomaatide üha laialdasem kasutuselevõtt ja kiiresti kasvav e-kaubandus on suurendanud oluliselt nõudlust väikepakendite järgi,“ ütles AS Pakendikeskus juhataja Olavi Martverk Tallinnas Kadaka tee 1 asuva pakendikaupluse avamisel. „Jaeklientide tarvis avatud uus kauplus Tallinnas on selle suundumuse loogiline jätk.“

Statistikaameti andmetel on viimase viie aastaga kasvanud posti või interneti teel kaupade müük 77%. Kui 2012. aastal ulatus see 98,8 miljoni euroni, siis 2016. aastal jõudis see 174,9 miljoni euroni.

„2017. aasta esimesed kuud näitavad e-kaubanduse edasist kasvu, see on kajastunud ka nõudluses väikepakendite müüginumbrites,“ selgitas Martverk ning lisas, et e-kaubanduseks ja pakiautomaatide kasutamiseks sobilike väikepakendite müük on aastaga kasvanud üle 20%.

AS Pakendikeskus on Eesti üks suurimaid pakendite jae- ja hulgimüüjaid. Ettevõtte 2016. aasta müügikäive oli 16,3 miljonit eurot. Koos Tallinnas (Kadaka tee 1) avatud uue pakendikauplusega on AS Pakendikeskusel kokku viis müügiesindust Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Jõhvis.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara