Autor: Raimond Lind • 25. mai 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuula: Miks peab klientidele elamusi pakkuma?

Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus
Foto: Raul Mee
Milline on Kaubamaja kontseptsioon, millist lugu nad soovivad klientidele edastada ning miks peab klientidele elamusi pakkuma, räägib esimeses kaubanduse pooltunnis Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus.

Juttu tuleb ka sellest, kuidas Kaubamaja kõrget teeninduse kvaliteeti hoiab, kui palju klientide ettepanekuid kuulab ning ka sellest, millal ja mis kujul reaalsed robotid kaubandusse jõuavad.

Laugus rääkis ka sellest, et kaupmehed peavad teadma, mis on nende strateegia, sest ainult läbimõeldult tegutsedes on võimalik suurem edu saavutada.

Saate lõpus teeb Kaubamaja tegevjuht Erkki Laugus ka ennustuse, milliseks on muutunud Eesti kaubandusmaastik aastaks 2027.

Kaubanduse pooltunni saatejuht on Raimond Lind ning järgmine saade tuleb enne jaanipäeva.

Eelmisi ja järgmisi Äripäeva veebiraadio saateid kuula www.aripaev.ee/eetris

“Äripäev eetris” podcast'i saab kuulamiseks tellida iTunesis või kasutada RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida siit.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757