H&M, KappAhl ja Lindex käivitasid säästlikuma kilekottide tarbimise kampaania

H&M, KappAhl ja Lindex käivitasid säästlikuma kile
H&M, KappAhl ja Lindex käivitasid säästlikuma kile

1. juunil algas H&M’is, KappaAhl’is ja Lindexis kampaania, mille eesmärk on vähendada kottide tarbimist ning suurendada kilekottide negatiivset keskkonna mõju teadlikkust. Kolm moeketti alustasid ka enda kilekottide muutmist ning toetavad säästvat arengut.

Antud algatus on vastuseks tulevasele Euroopa Liidu kilekottide tarbimise vähendamise direktiivile.

H&M, KappAhl ja Lindex ootavad antud ettevõtmisega ühinema veel teisigi ettevõtteid. Kõik, kes selle projektiga ühinevad võtavad kohustuse küsida kõikide klientide käest kilekottide eest raha ning on kohustatud kommunikeerima kilekottide negatiivset mõju keskkonnale ja andma infot selle kohta, kuidas kilekotte säästlikumalt tarbida.

Kampaaniaga alustati Rootsis, kuid kolme moeketi initsiatiiv on laieneda ka teistele turgudele.

Inimkonnal on suur vastutus vähendada igasuguste kilekottide kasutamist. Nii paber- kui ka plastikkottidel on kliimale negatiivne mõju. Isegi, kui kilekott on tehtud uuendatavast materjalist, siis nende tootmine, transport kui ka taastootmine on väga energiamahukad. Ühe plastkoti töötlemine looduses võtab aega 400 aastat. Lagunemisprotsessis muutub kilekott väikesteks tükkideks, mis satuvad nii loomade kui ka inimeste toiduahelasse. Samuti on puuvillast kottide valmistamine väga ressursirikas. Inimestel on tarvis neid kotte kasutada 130 – 400 korda, et nende keskkonnamõju oleks võrdne kilekotiga.

Moeketid on seda meelt, et kasutusele tuleb võtta vähem kilekotte ning kasutada korduvalt olemasolevaid. Parim variant on kodust kilekott kaasa võtta ning kasutada seda uute ostude sooritamiseks. Nende moekettide sõnul peaks see muutuma klientide jaoks rutiinseks tegevuseks, mis säästab planeedi ressursse kui ka majandust.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply veebipõhine kassa- ja laotarkvara

Erply on veebipõhine kassa- ja laotarkvara, mis on suunatud hulgimüügi, jaemüügi ja teeninduse valdkonnale. Kõik vajalik on standardlahenduses olemas ning lihtsasti juurutatav.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara