19. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

McDonald’s plaanib investeerida Eestisse 3 miljonit eurot

McDonalds
Foto: Veiko Tõkman
Eesti juhtivat restoraniketti McDonald’s opereeriva Premier Restaurants Eesti AS käive kasvas eelmisel aastal 4,8% 18,5 miljoni euro tasemeni. Hea käibe tõid kaasa märkimisväärsed investeeringud - 2016. aastal investeeris McDonald’s Eesti restoranidesse üle 800 000 euro ning 2017.-2019. aasta jooksul on kavas investeerida veel 3 miljonit eurot.

McDonald’s Baltikumi tegevdirektori Vladimir Janevski sõnul oli möödunud aasta restoraniketile väga edukas ja väljakutseid pakkuv - uuendati restoranide kontseptsiooni ja võeti kasutusele mitmeid uusi digitaalseid lahendusi.

“Nagu me näeme, on meie jõupingutused ja investeeringud vilja kandnud ning meil on hea meel tõdeda, et meie külastajad hindavad seda kõrgelt. Oleme pakkunud mõnes restoranis pilootprojekti korras külastajatele võimalust isikupärastada ja kohandada burgereid vastavalt oma maitsele ning me näeme, et inimestele tõesti meeldib see. Kasvavad müüginumbrid ja renoveeritud restoranide avamine on aidanud meil kindlustada turuliidri positsiooni mitte ainult Eestis vaid kogu Balti regioonis. Mul on väga hea meel, et oma 22 miljoni külastajaga oli McDonald’s 2016. aastal Baltimaade üks populaarsemaid restoranikette,” ütles Janevski.

McDonald’s investeeris möödunud aastal Eesti restoraniketti 823 000 eurot, jätkates sellega uue konseptsiooni ja tehnoloogiate arendamist, sealhulgas ka iseteeninduskassadega teenindusplatvormi juurutamist. Et lihtsustada tulevikus veelgi einete tellimise ja maksmise protsessi, kaalub McDonald’s hetkel ka mitmeid uusi digilahendusi.

Lähiaastatel plaanib ettevõte investeerida ligi 3 miljonit eurot Eesti restoraniketi arendamisse. Ühtekokku on ettevõttel plaanis investeerida Baltikumi kolme aasta jooksul üle 14 miljoni euro, mille tulemusena peaks 2019. aasta lõpuks tegutsema Baltimaades 39 McDonald’s restorani.

Et tulla vastu külastajate üha kasvavatele ootustele toidu kvaliteedi ja maitse osas, teeb McDonald’s järjepidevalt tööd selle nimel, et eineid valmistataks vaid parima kvaliteediga koostisosadest. Hetkel tegeleb ettevõte uute Premium-klassi burgeriretseptide väljatöötamisega ning lähiaastatel kavandab McDonald’s suuri arenguid ka klienditeeninduse valdkonnas.

Lisaks iseteeninduskassadele ja kontaktivabadele kaardimaksetele on ettevõttel käsil veel mitmed teised tellimust ning maksmist lihtsustavad digitaalsed lahendused, sealhulgas ka erinevad lauast teenindamise võimalused. 2017. aasta lõpuks läbivad enamus Baltimaade McDonald’s restoranid uuenduskuuri, et pakkuda uut teeninduskontseptsiooni ning iseteeninduskassadest tellimise võimalust. 

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757