Kuula: Hea teeninduse saladused

klienditeenindus
klienditeenindus

Millele peaksid teenindajad rohkem tähelepanu pöörama – kuidas tervitada, kliente abistada ja kuidas teenindamine lõpetada, siis sellest räägib kaubanduse pooltunnis müügikoolitaja Olga Meinson.

Raadiosaates tuleb juttu sellest, et kuidas teenindajad peaksid klientidele lähenema ning kuidas klient kaupluses ennast hästi tundma panna. Kui on olnud meeldib teenindussituatsioon, siis kuidas see kõik meeldivalt ka lõpetada. Samuti tuleb juttu teenindusstandardistes ning kuidas see peaks olema kirja pandud. Saate lõpetuseks jagab müügikoolitaja Olga Meinson soovitusi, kuidas teenindajana edukalt toime tulla ning toob välja teeninduse kõige suuremad väljakutsed.

Kaubanduse pooltunni saatejuht on Raimond Lind ning järgmine saade tuleb juba augustis.

Eelmisi ja järgmisi Äripäeva veebiraadio saateid kuula www.aripaev.ee/eetris.

“Äripäev eetris” podcast'i saab kuulamiseks tellida iTunesis või kasutada RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida siit.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara