Autor: Raimond Lind • 22. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kuula: Hea teeninduse saladused

Foto: Schutterstock
Millele peaksid teenindajad rohkem tähelepanu pöörama – kuidas tervitada, kliente abistada ja kuidas teenindamine lõpetada, siis sellest räägib kaubanduse pooltunnis müügikoolitaja Olga Meinson.

Raadiosaates tuleb juttu sellest, et kuidas teenindajad peaksid klientidele lähenema ning kuidas klient kaupluses ennast hästi tundma panna. Kui on olnud meeldib teenindussituatsioon, siis kuidas see kõik meeldivalt ka lõpetada. Samuti tuleb juttu teenindusstandardistes ning kuidas see peaks olema kirja pandud. Saate lõpetuseks jagab müügikoolitaja Olga Meinson soovitusi, kuidas teenindajana edukalt toime tulla ning toob välja teeninduse kõige suuremad väljakutsed.

Kaubanduse pooltunni saatejuht on Raimond Lind ning järgmine saade tuleb juba augustis.

Eelmisi ja järgmisi Äripäeva veebiraadio saateid kuula www.aripaev.ee/eetris.

“Äripäev eetris” podcast'i saab kuulamiseks tellida iTunesis või kasutada RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida siit.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757