Raadiosaates tuleb juttu sellest, et kuidas teenindajad peaksid klientidele lähenema ning kuidas klient kaupluses ennast hästi tundma panna. Kui on olnud meeldib teenindussituatsioon, siis kuidas see kõik meeldivalt ka lõpetada. Samuti tuleb juttu teenindusstandardistes ning kuidas see peaks olema kirja pandud. Saate lõpetuseks jagab müügikoolitaja Olga Meinson soovitusi, kuidas teenindajana edukalt toime tulla ning toob välja teeninduse kõige suuremad väljakutsed.
Kaubanduse pooltunni saatejuht on Raimond Lind ning järgmine saade tuleb juba augustis.
Eelmisi ja järgmisi Äripäeva veebiraadio saateid kuula www.aripaev.ee/eetris.
“Äripäev eetris” podcast'i saab kuulamiseks tellida iTunesis või kasutada RSSi (paremklikk ja kopeeri link) meelepärases meediaesitajas. Saadet saab mp3-failina alla laadida siit.