Uute sõiduautode müük kasvas kolmandiku

Juunis kasvas Eestis uute sõiduautode müük koguni 33,7% ja veelgi võimsamalt kasvas tarbesõidukite turg, teatas Eesti Autode Müügi- ja Teenindusettevõetete Liit.

Eestis müüdi juunis 2666 uut sõiduautot ehk 672 rohkem kui möödunud aasta juunis. Kuue kuuga on tänavu müüdud 13332 uut sõiduautot, mis ületab eelmise aasta kuue kuu müügi 13,4%.

Kõige populaarsemaks segmendiks oli tänavu esimesel poolaastal väiksema keskklassi autod, mille turuosa oli 23,2%. Tarbijatele meeldisid ka keskmised maasturid (20%) ja keskautod (15,2%). Eksporti läks juunis 77 uut sõiduautot ja esimese poolastaga kokku 597. Uute sõiduautode osakaal kogu impordist moodustas juunis 58%.

Populaarsuses edetabelit automarkide osas juhivad nii juunis kui ka esimesel poolaastal samad kolm marki – Toyota, Škoda ja Volkswagen. Kuue kuuga on tarbijad eelistanud Toyota autosid 2281 juhul, Škoda sõiduautosid on müüdud 1709 ja Volkswageneid 1029.

Mudelite osas juhib kuue kuu kokkuvõttes edetabelit Škoda Octavia 672 autoga, järgnevad kaks Toyota mudelit, Avensis ja RAV4, vastavalt 506 ja 462 autoga.

Tarbesõidukeid müüdi juunis 566, mis ületab eelmise aasta juunikuu müügi 39,1%. Esimese poolaastaga on Eestis kokku müüdud 2995 uut tarbesõidukit, mis ületab möödunud aasta sama perioodi müügi 11,9%. Markidest eelistasid tarbijad nii juunis kui ka esimesel poolaastal enim Citroeni, millele järgnesid Renault ja Peugeot. Veokeid müüs juunis enim Scania, mis on olnud edukaim ka esimese poolaasta kokkuvõttes.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara