Maksimarketid, Konsumid ning A ja O kauplused hakkavad kandma nime Coop

Coop Konsum Virtsus.
Coop Konsum Virtsus.

Maksimarketid, Konsumid ning A ja O kauplused alustasid üleminekut Coopi kaubamärgile, millega soovib Eesti suurim toidu- ja esmatarbekaupade grupp end klientide silmis paremini nähtavamaks muuta.

Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe Jaanus Vihandi sõnul on seniste kaubamärkide ühendamise peamine eesmärk muuta tarbija jaoks arusaadavamaks, et Maksimarketid, Konsumid ning AjaO kauplused on tegelikult kõik üks ja seesama kaupluste perekond. „Ühine Coopi nime kasutamine kauplustel muudab meid tarbija silmis kindlasti nähtavamaks ja läbi selle turul veelgi tugevamaks,“ ütles Vihand. 

Coopi hüpermarketeid jääb tähistama laiend Maksimarket ja supermarketeid laiend Konsum ehk siis Coop Maksimarket ja Coop Konsum. Väikepoodide ketimärgi AjaO kasutamine lõpetatakse ning selle asemel saavad kauplused nime asukoha järgi, näiteks Coop Leisi kauplus.

Nimevahetus kaupluste fassaadidel viiakse läbi järk-järgult vastavalt kaupluste varasematele renoveerimisplaanidele. Vihandi sõnul annab poolteist aastat kestev üleminekuperiood tarbijatele ühelt poolt aega uue kaubamärgiga harjumiseks ning teisest küljest aitab see vältida tarbetult suurt operatiivkulu. „Ühistukaupmeestena käime hoolikalt teenitud rahaga ringi ega pea vajalikuks rebrändida üleöö kõik 350 Coopi kauplust korraga, vaid pigem teeme rohkem poode samal ajal ka seest korda,“ lisas ta.

Lisaks nimevahetusele ongi Vihandi sõnul käimas uute kontseptsioonide kasutuselevõtmine kauplustes sees. „Oleme tänaseks avanud juba kolm uue kontseptsiooniga Coop hüpermarketit – Tartus Kvartali keskuses, Lõunakeskuses ja Tallinnas Lasnamäel – ning lähema aasta jooksul on meil plaanis viia uus kontseptsioon veel mitmesse hüpermarketisse,“ lisas ta. Samuti on Vihandi sõnul uuendatud Coop supermarketite ehk seniste Konsumite kontseptsiooni, mida esmakordselt rakendati tänavu kevadel põhjalikult uuendatud Rae Konsumis Kuressaares, kus ühtlasi võeti Coopi kaubamärk kasutusele ka kaupluse fassaadil.

Vihandi sõnul on Coop viimastel aastatel jõuliselt investeerinud kaupluste arengusse ja sortimendi parandamisse ning see on Coopi turuliidri positsiooni tõstnud juba 21 protsendini kogu Eesti toidu- ja esmatarbekaupade turust. „Meie edu taga on olnud väga palju nüansse, kuid kõigi konkurentidega võrreldes on meie suurim erinevus, et ühistulise organisatsioonina puuduvad Coopil kasumijanus eraomanikud ning kogu kasum suunatakse tagasi kaubandusvõrgu arengusse,“ täpsustas Vihand.

Coop Eesti on suurim toidu- ja esmatarbekaupluste grupp Eestis, kelle müügivõrgustikku kuulub 350 kauplust. Coop Eesti koosneb 19 tarbijate ühistust, millel on kokku 80 000 klientomanikku ja ligi 600 000 püsiklienti. Lisaks kaubandusele hakkab Coop sügisest läbi kaupluste võrgustiku pakkuma ka kõiki elementaarseid pangateenuseid üle Eesti Coop Panga nime all.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Grossi Toidukaubad: tööajaarvestus muutus kordi lihtsamaks

Grossi Toidukaupade poeketi operaatorfirma OG Elekra AS võttis suvel kasutusele uudse Begin’i tarkvararakenduse, mis muudab aeganõudva tunni- ja tükitöö arvestuse paberil automatiseerituks igakuiseks tööaruannete esitamise ning palgaarvestuse ajakokkuhoidvamaks ja läbipaistvamaks.

Statistika

Käsi­raamatud